به مناسبت روز راهدار؛

تقدیر فرماندار از راهداران شهرستان تفت

به مناسبت روز راهدار فرماندار شهرستان تفت با حضور در اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این شهرستان، با اهدای لوح یادبود از تلاش‌های راهداران شهرستان تفت تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، به مناسبت روز راهدار "علیرضا نوکار"فرماندار با حضور در اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این شهرستان، با اهدای لوح یادبود از تلاش‌های راهداران شهرستان تفت قدردانی و تقدیر نمود.

فرماندار شهرستان تفت در جمع راهداران ضمن تبریک روز راهدار از زحمات راهداران شهرستان تقدیر و تشکر نموده و روز راهداری را فرصتی مناسب برای قدردانی از تلاشگران عرصه راهداری دانست و افزود: راهداران تلاشگر شهرستان تفت با تلاش شبانه‌روزی خود زمینه تردد ایمن و روان را درراه‌های مواصلاتی شهرستان فراهم نموده‌اند.

وی تصریح نمود: خوشبختانه با تلاش عوامل اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و همت بی‌وقفه راهداران عزیز این مجموعه وضعیت راه‌های شهرستان تفت در زمان بارش نعمت‌های الهی مطلوب است.

نوکار از مجموعه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان را به‌عنوان یکی از ادارات موفق شهرستان تفت نام برد و افزود: با تلاش مجموعه عوامل راهداری و حمل‌ونقل شهرستان پروژه‌های مناسبی در راستای تسهیل در امور و مرور مردم رخ‌داده است.

لازم به ذکر است این مراسم به دلیل فوت والده رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان با تأخیر برگزار شد.​​​​​​​