تقدیر فرماندار تفت از امدادگران هلال‌احمر مستقر در دهستان شیرکوه

فرماندار شهرستان تفت با همراهی بخشدار مرکزی تفت با حضور در جمعیت هلال‌احمر استان یزد از امدادگران جمعیت هلال‌احمر مستقر در دهستان شیرکوه در ایام پایانی هفته در فصل تابستان تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علیرضا نوکار"فرماندار با همراهی "مصطفی صادقیان"بخشدار مرکزی تفت با حضور در مرکز جمعیت هلال‌احمر استان یزد از امدادگران جمعیت هلال‌احمر مستقر در دهستان شیرکوه در ایام پایانی هفته در فصل تابستان تقدیر نمود.

در این مراسم که "محسن حرازی زاده یزدی " مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد نیز حضور داشت؛ فرماندار تفت با تقدیر از امدادگران داوطلب جمعیت هلال‌احمر خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان شاهد حضور امدادگران داوطلب در ایام تعطیلات و پایانی هفته در فصل تابستان در دهستان شیرکوه بودیم و این حضور ادامه‌دار خواهد بود.

فرماندار شهرستان تفت بیان داشت: با توجه به شرایط و ویژگی‌های شهرستان تفت و تعدد روستاهای ییلاقی و حضور جمعیت شناور در ایام هفته نقش آمادگی نیروهای امدادی در راستای امدادرسانی در حوادث احتمالی حیاتی است.

نوکار از صدور مجوز ایجاد پایگاه امداد و نجات کوهستان در منطقه شیرکوه خبر داد و افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و نظر مساعد مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مجوز صدور ایجاد پایگاه امداد و نجات کوهستان در منطقه شیرکوه صادرشده و تا ایجاد پایگاه؛ امدادگران به‌طور موقت در مکان دیگری اسکان خواهند یافت.

لازم به ذکر است در تابستان سال جاری با پیگیری‌های فرمانداری شهرستان تفت گروهی از عوامل امدادی شامل آتش‌نشانان و امدادگران هلال‌احمر از مرکز استان در دهستان شیرکوه تفت مستقر و به خدمات‌دهی به مردم ساکن و جمعیت شناور ایام تعطیل و پایانی هفته مشغول بودند.