تقدیر فرماندار شهرستان تفت از آتش نشانان شهر نیر

فرماندار شهرستان تفت با همراهی بخشدار نیر با حضور در آتش نشانی شهر نیر از تلاش های آتش نشانان شهر نیر در راستای خدمات‌دهی به مردم منطقه نیر و گاریزات تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علیرضا نوکار"فرماندار با همراهی "سید روح‌الله میرخلیلی"بخشدار نیر با حضور در آتش‌نشانی شهر نیر از تلاش‌های آتش‌نشانان در راستای خدمات‌دهی به مردم منطقه نیر و گاریزات تقدیر کرد.

"علیرضا نوکار" در این دیدار گفت: وجدان کاری و مسئولیت‌پذیری آتش‌نشانان الگویی برای همگان است و فداکاری این عزیزان برای صیانت از جان و مال افراد جامعه در مواقع بحران شایسته ستایش است.

فرماندار تفت شغل آتش‌نشانی را شغلی آمیخته از ایثار، عشق، شجاعت و خطرپذیری عنوان کرد و گفت: آتش‌نشانان در دشوارترین شرایط جان خویش را در کف می‌نهند و با ایثاری ستودنی برای حفظ جان و مال مردم می‌کوشند که این موضوع شغل آتش‌نشانی را به شغلی شریف و مقدس تبدیل کرده است.

در این دیدار "جاسم ملک‌زاده" شهردار، اعضای شورای اسلامی و آتش‌نشانان نیری به بیان مشکلات آتش‌نشانی شهر نیر پرداخته و پیگیری فرماندار شهرستان تفت برای تخصیص اعتبار برای خرید ماشین‌آلات و تجهیزات جدید را خواستار شدند.

نوکار در پایان از پیگیری خود برای تجهیز آتش‌نشانی شهرهای تفت، نیر و بخ خبر داد و اعلام امیدواری کرد شاهد تخصیص اعتبار برای تجهیز این مراکز در سال جاری باشیم.