به مناسبت روز پزشک و هفته دولت؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت ، "علیرضا نوکار" فرماندار با همراهی "محمدجواد نعمتی" معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری با حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان از تلاش‌های "دکتر سید محمود واعظ پور" سرپرست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و "دکتر سید نادر مصطفوی" رئیس بیمارستان شهید بهشتی تفت تقدیر کرد.

"علیرضا نوکار" در این نشست با تقدیر از پزشکان فعال در شهرستان تفت خاطرنشان کرد: با تلاش مجموعه بهداشت و درمان شهرستان و با تلاش پزشکان دلسوز مستقر در مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان شاهد پیشرفت مراکز بهداشتی و درمانی در شهرستان تفت بوده‌ایم.

فرماندار شهرستان تفت اظهار داشت: پزشکان ثابت کردند که در حفاظت از سلامت همنوعان خود از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و همواره در خدمت مردم هستند.

فرماندار تفت تصریح نمود: با شیوع ویروس کرونا پزشکان مراکز بهداشتی و درمانی در نواحی شهری و روستایی شهرستان همراه با دیگر مدافعان سلامت تمام تلاش و همت خود را به‌منظور بهبود بیماران مبتلابه ویروس کرونا به کار بسته‌اند.

وی ادامه داد: درراه مبارزه نفس‌گیر با ویروس کرونا تعدادی از پزشکان متعهد و متخصص فعال در مراکز درمانی شهرستان خود درگیر این بیماری شده‌اند و تعدادی از پزشکان در سراسر کشور نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

فرماندار شهرستان تفت تأکید نمود: فعالیت شبانه‌روزی این مبارزان عرصه سلامت در مقابله با این ویروس منحوس حماسه بی‌نظیری است که در یاد و خاطر همگان خواهد ماند.