نماینده مردم تفت و میبد خواستار شد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛"سید جلیل میر محمدی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری شهرستان تفت با تشبیه صحنه کنونی انتخابات با شرایط هشت‌ساله دفاع مقدس خاطرنشان کرد: صحنه انتخابات کنونی همانند هشت سال دفاع مقدس است که همه قدرت‌های بزرگ به دنبال شکست کشور بودند و اینک دشمنان با همه امکانات و به‌صورت همه‌جانبه در تلاش برای عدم مشارکت مردم هستند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: سرکرده منافقین در چند روز قبل مردم را به عدم مشارکت در انتخابات دعوت کرده و از حضور در کف خیابان بعد از عدم استقبال مردم خبر داده و باید با مشارکت گسترده برنامه‌های دشمن را به هم بزنیم.

نماینده تفت و میبد نقش آموزش‌وپرورش و معلمان را در افزایش مشارکت مردم بسیار مهم خواند و گفت: امروز حفظ نظام درگرو مشارکت بالای مردم در انتخابات است و معلمان و دانش آموزان رأی اولی به‌عنوان قشر تأثیرگذار می‌توانند نقش‌آفرینی خوبی داشته باشند.

وی با اشاره به استفاده از همه ظرفیت‌ها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات، افزود: ائمه جمعه، روحانیون، نیروهای بسیج و فعالان فضای مجازی باید در این راستا فعالیت کنند.

این مقام مسئول از مدیران دستگاه‌های شهرستان خواستار برگزاری جلساتی پیرامون افزایش مشارکت در انتخابات شد و بیان داشت: همه مسئولان ادارات با گروه‌های هدف خود جلساتی را برگزار نموده و از مردم برای مشارکت در این رویداد دعوت نمایند.

میر محمدی به گزارش عملکرد یک‌ساله خود هم پرداخت و گفت: در طول یک سال گذشته اقدامات بزرگی در سطح شهرستان صورت گرفته و دیدارهای متعددی با مسئولان ملی و استانی پیرامون رفع مسائل و مشکلات شهرستان و اجرای پروژه‌های عمرانی صورت گرفته است.

نماینده مردم تفت و میبد ادامه داد: در حوزه آب پیگیری اجرای پروژه بزرگ آب‌رسانی روستایی، پروژه‌های آب‌رسانی سانیج و غدیر و ساخت مخازن آب ازجمله اقداماتی بوده که در سطح شهرستان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در حوزه بهداشت بالغ‌بر 500 میلیارد ریال به شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای تکمیل پروژه‌های فعال در این شهرستان تزریق‌شده و پروژه‌های متعددی در حال اجرا است.

حوزه حمل‌ونقل موضوع بعدی گزارش نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی بود و میر محمدی خاطرنشان کرد: اجرای پل ورودی روستای نصرآباد، شروع به کار پل ورودی روستای علی‌آباد و بهسازی معابر روستایی ازجمله اقدامات صورت گرفته در یک سال اخیر در حوزه حمل‌ونقل است که با تلاش عوامل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و شهرستان اجرایی شده است.

ایجاد ردیف ملی برای پروژه‌های ورزشی شهرستان و دیدار اخیر با وزیر ورزش و جوانان برای جذب اعتبارات مطلوب و تکمیل سالن ورزشی نصرآباد، علی‌آباد و اسلامیه و چمن مصنوعی صادق‌آباد ازجمله اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزش بود که نماینده مردم تفت و میبد به آن اشاره نمود.

دکتر میر محمدی از تزریق 70 میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های کشاورزی شهرستان خبر داد و افزود: در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی دستور 150 میلیارد ریالی برای رفع مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی در شهرستان تفت اخذشده است که باید پیگیر جذب این اعتبار باشیم.

نماینده مردم تفت و میبد خواستار افزایش فعالیت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تفت شد و خاطرنشان کرد: باید در حوزه صنعت و معدن فعالیت بیشتری صورت گیرد اما سامان‌دهی حمل بار معادن، اخذ مجوز شهرک دارو و غذا و یک درصد عوارض معادن از اقداماتی است که در طول یک سال گذشته عملیاتی شده است.

حوزه آموزش‌وپرورش محور بعدی گزارش نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی بود؛ وی خاطرنشان کرد: جلب رضایت مشارکت خیرین در پروژه‌های این حوزه، صدور مجوز سمپاد مهارتی به‌عنوان اولین هنرستان مهارتی استعداد درخشان در استان و اجرای پروژه‌های عمرانی ازجمله مدرسه گلشن اقدامات در این حوزه را شامل می‌شود.

میر محمدی در پایان از تزریق اعتبار 50 میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های شهرداری تفت، پوشش صددرصدی اینترنت در نقاط مختلف شهرستان و گازرسانی بالای 95 درصدی به این شهرستان خبر داد.