فرماندار شهرستان تفت:

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت،"علیرضا نوکار" در دیدار با روسای ستاد تبلیغات انتخاباتی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه تفت و میبد اظهار داشت: داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که قصد حضور به‌عنوان قانون‌گذار در مجلس شورای اسلامی رادارند ، اطمینان داریم هیچ‌کدام از این داوطلبان قصد تخطی از قوانین و مقررات را ندارند بعضی از تخلفات مشاهده‌شده در سطح شهرستان به دلیل عدم آگاهی از قوانین و مقررات بوده است.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری اعضای ستادهای تبلیغاتی نامزدهای محترم انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم در دوم اسفندماه باشیم.

نوکار ادامه داد: تمام تلاش دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان تفت برگزاری انتخاباتی باشکوه و صیانت از آرای مردم و رعایت و اجرای قانون و مقررات است و در جلسات متعدد این موارد تأکید شده است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت تصریح نمود: مسئولان ستادهای انتخاباتی داوطلبان در صورت مشاهده نقص قوانین و مقررات، گزارش تخلف‌های مشاهده‌شده را گزارش نمایند و انتظار می رود مسئولان ستاد انتخابات شهرستان نیز رعایت قانون و مقررات توسط اعضای ستادهای انتخاباتی داوطلبان را داشته باشند و برای رعایت این موضوع نیازمند بازگو نمودن قوانین و مقررات توسط روسای ستادهای انتخاباتی به سایر اعضای این ستادهای تبلیغاتی است.

فرماندار تفت با اشاره به بیان مطالبی نادرست توسط داوطلبان در مورد خدمات دولت در برخی مناطق شهری و روستایی اظهار داشت: داوطلبان در مواقع نیاز می‌توانند با استعلام از فرمانداری این شهرستان اطلاعات لازم در مورد پروژه‌های مختلف در مناطق مختلف شهری و روستایی به دست آورند تا به دلیل ناآگاهی اطلاعات غلط به مردم ارائه ندهند تا  دستاوردهای دولت در حوزه‌های مختلف نادیده گرفته نشود.

در ادامه این جلسه مسئولان حاضر در این نشست به بیان قوانین و مقررات در راستای تبلیغات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تفت و میبد پرداختند و خواستار فعالیت روسای ستادهای انتخاباتی داوطلبان بر اساس قانون و مقررات شدند.