به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت؛"علیرضا نوکار" در دیدار با مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان خاطرنشان کرد: در آستانه رویداد مهم و تأثیرگذار سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  قرار داریم که دشمنان تمام سعی و تلاش خود را برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در این رویداد به کار بسته‌اند.
"علیرضا نوکار" افزود: همه ارکان نظام بر وجود مشکلات اقتصادی بر کشور واقف بوده و در حال تلاش برای رفع این مشکلات هستند و امیدواریم با حضور مردم درصحنه انتخابات، آثار تحریم‌های ظالمانه اقتصادی علیه کشور کمرنگ شود.
رئیس هیئت اجرایی انتخابات بیان داشت: مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمن قرار دارند و ضروری است با تبیین شرایط کنونی از کارگران واحدهای خود برای دعوت به انتخابات تلاش نمایند.
فرماندار شهرستان تفت در پایان تأکید نمود: امیدواریم با حضور مردم؛ انتخاباتی در تراز جمهوری اسلامی در روز 28 خرداد را شاهد باشیم و برگ زرین دیگر به صفحات درخشان انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران افزوده شود و نقشه شوم دشمنان و منافقین نقش بر آب شود.
حجت‌الاسلام گلوردی امام‌جمعه شهر تفت نیز به نقش تأثیرگذار واحدهای تولیدی و صنعتی در اقتصاد کشور و جهش اقتصادی اشاره نمود.
امام‌جمعه شهر تفت حضور حداکثری مردم در انتخابات را برای تأمین امنیت و نقش بر آب شدن نقشه‌های دشمنان ضروری دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم در روز جمعه شاهد حضور مردم در این انتخابات باشیم و با انتخاب فرد صالح از بین گزینه‌های موجود آینده‌ی درخشانی در کشور رقم خورد.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری باشکوه انتخابات، مشکلات اقتصادی واحدهای تولیدی و صنعتی رفع و شاهد رونق این واحدها باشیم.