به مناسبت ایام دهه فجر؛

تماس تلفنی مسئولان شهرستان تفت با خانواده معظم شهدا

به مناسبت ایام دهه فجر و در قالب دیدارهای هفتگی مسئولان شهرستان تفت با خانواده معظم شهدا با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا در شهرستان و حفظ سلامت خانواده معظم شهدا؛ مسئولان شهرستان تفت در تماس تلفنی با خانواده معظم شهدا از صبر و استقامت این عزیزان تقدیر نمودند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ به مناسبت ایام دهه فجر و در قالب دیدارهای هفتگی مسئولان شهرستان تفت با خانواده معظم شهدا با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا در شهرستان و حفظ سلامت خانواده معظم شهدا؛ امام‌جمعه تفت، سرپرست فرمانداری تفت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در تماس تلفنی با خانواده معظم "شهید محمد سلیمان پور" و "شهید محمدرضا دهقانی سانیج" سانیج از صبر و استقامت این عزیزان تقدیر نمودند.

شهید "محمد سلیمان پور" در تاریخ اول فروردین‌ماه 1335 در بخ به دنیا آمد، وی از طریق بسیج به منطقه خرمشهر عزیمت نمود و در تاریخ 28 دی‌ماه 1364 در منطقه جزیره مجنون شهد شیرین شهادت را نوشید.

شهید "محمدرضا دهقانی سانیج" در تاریخ 20 تیرماه 1341 در قلعه خان روستای سانیج دیده به جهان گشود، وی در زمان سربازی در قالب واحد رزمی به مناطق غرب کشور اعزام شد و در تاریخ 14 فروردین‌ماه 1362 در منطقه دهلران به‌افتخار شهادت نائل آمد.