به مناسبت ایام دهه فجر؛

تماس تلفنی مسئولان شهرستان تفت با خانواده معظم شهدا

به مناسبت ایام دهه فجر و در قالب دیدارهای هفتگی مسئولان شهرستان تفت با خانواده معظم شهدا با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا در شهرستان و حفظ سلامت خانواده معظم شهدا؛ مسئولان شهرستان تفت در تماس تلفنی با خانواده معظم شهدا از صبر و استقامت این عزیزان تقدیر نمودند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ به مناسبت ایام دهه فجر و در قالب دیدارهای هفتگی مسئولان شهرستان تفت با خانواده معظم شهدا با توجه به وضعیت قرمز گسترش شیوع ویروس کرونا در شهرستان و حفظ سلامت خانواده معظم شهدا؛ امام‌جمعه تفت، سرپرست فرمانداری تفت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در تماس تلفنی با خانواده معظم "علی‌محمد نعمتی" و "محمدحسین احمدی پناه" از صبر و استقامت این عزیزان تقدیر نمودند.

شهید "علی‌محمد نعمتی" در تاریخ اول مهرماه ‌ماه 1340 در کرج به دنیا آمد، وی از طریق بسیج به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام و سرانجام در تاریخ چهارم بهمن‌ماه 1365 در منطقه شلمچه به شهادت رسید از وی دو فرزند به یادگار مانده است.

شهید "محمدحسین احمدی پناه" در تاریخ 22 اسفندماه 1343 دیده به جهان گشود، وی از طریق ارتش فارس به مناطق جنگ تحمیلی اعزام و سرانجام در تاریخ 26 اسفندماه 1363 در عملیات بدر در منطقه شرق دجله به‌افتخار شهادت نائل آمد و از وی یک فرزند به یادگار مانده است.