فرماندار شهرستان تفت خبر داد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در حاشیه بازدید از مسیرهای مسدود شده شهرستان تفت اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا این شهرستان و اخذ مجوزهای استانی تمامی مسیرهای منتهی به شهر تفت و روستاهای این شهرستان مسدود است و به خودروها امکان تردد در مسیر بلوار آیت‌الله حسنعلی تفت و بزرگراه یزد- شیراز داده نمی‌شود.

وی ادامه داد: با تلاش‌های دستگاه‌های ذی‌ربط، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان امکان دسترسی به تمامی مسیرهای فرعی منتهی به شهر و روستاهای شهرستان تفت نیز وجود ندارد.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: غربال‌گری و پایش سلامت از سرنشینان خودروهایی که مجوز عبور از مسیرهای منتهی به شهرستان تفت را دریافت نمایند نیز در ورودی شهرها و روستاهای شهرستان تفت ادامه دارد.

وی با اشاره به مسدود شدن بزرگراه یزد – شیراز تأکید کرد: مدیران، کارمندان و کارگران واحدهای دام‌پروری، تولیدی و صنعتی مستقر در روستای چم و شهرک صنعتی شماره دو تفت برای عبور از مسیر بلوار آیت‌الله حسنعلی تفت اقدام نمایند و برای عبور در این مسیر مدارک معتبر واحد یا کارت شناسایی معتبر آن واحد را به همراه داشته باشند.

نوکار ادامه داد: هم‌چنین راه دسترسی به واحدهای تولیدی، صنعتی، دام‌پروری و کشاورزی در نقاط دیگر شهرستان نیز بزرگراه یزد- شیراز است و به همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر آن واحد برای عبور از ایست و بازرسی مستقر در این مسیر الزامی است.