فرماندار شهرستان تفت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی این شهرستان خواستار تکریم ارباب‌رجوع و رسیدگی در اسرع وقت به درخواست‌های مردمی شد و اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و دستورالعمل‌های صادرشده پیرامون دورکاری کارکنان در دستگاه‌ها وادارات دولتی و اجرایی شهرستان لازم است تکریم ارباب‌رجوع و رسیدگی اسرع وقت به درخواست آنان در اولویت باشد و به بهانه دورکاری کارکنان، تأخیری در رسیدگی به درخواست ارباب‌رجوع ادارات به وجود نیاید.

فرماندار تفت خواستار حضور به‌موقع مدیران در جلسات و برگزاری جلسات موظفی در تاریخ مقرر شد و بیان داشت: برای ارزیابی مدیران در سطح شهرستان ملاک‌هایی در نظر گرفته‌شده است و حضور به‌موقع مدیر در جلسات و برگزاری جلسات موظفی در تاریخ مقرر و تکریم ارباب‌رجوع در اداره تحت مدیریت از مهم‌ترین آن‌ها است.

"محمدجواد نعمتی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت در این جلسه افزود: بازرسی‌های سالانه از دستگاه‌های وادارات دولتی و اجرایی در دستور کار با شیوه‌نامه جدید از ماه‌های آینده آغاز خواهد شد و یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران و کارکنان دستگاه‌ها وادارات دولتی و اجرایی همین بازرسی‌ها خواهد بود.

نعمتی ادامه داد: سه دستگاه برتر شهرستان در حوزه ستاد صیانت از حقوق شهروندی در سال 98 شهرستان شهرداری تفت و اداره بهزیستی و اداره جهاد کشاورزی شهرستان تفت بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت از ادارات و دستگاه‌های شهرستان خواست با توجه به در پیش بودن فرآیند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در مناطق شهری و روستایی در شش‌ماهه دوم سال جاری نسبت به برگزاری جلسات و انجام وظایف محوله و پیگیری اجرای برنامه های ابلاغی در سال جاری تأکید کرد.