به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، حجت‌الاسلام غفوری در این جلسه خواستار ترویج فضائل اخلاق عاشورایی در جامعه شد و گفت: بافاصله گرفتن اخلاق در جامعه و حتی در عزاداری‌ها نیاز است بیش‌ازپیش به ترویج اخلاق حسینی و اخلاق عاشورایی در جامعه پرداخته شود و بحث اخلاق در مجالس عزاداری ماه محرم و صفر توسط وعاظ بیشتر مطرح گردد.
امام‌جمعه تفت خواستار توجه بیشتر به مسئله امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه شد و اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی قیام امام حسین (ع) امربه‌معروف و نهی از منکر بوده و در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز این موضوع از اهداف اصلی انقلاب بوده، ولی به‌مرورزمان این مهم به حاشیه رفته‌است. بدین منظور ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان باید با برنامه‌ریزی درست نقش خود را در این موضوع به خوبی ایفا نماید.
حجت‌الاسلام غفوری به در پیش رو بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: باید با برنامه‌ریزی مناسب به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در این چهل سال پرداخت زیرا دشمنان با همه‌ی توان به میدان آمده‌اند تا دستاوردها انقلاب را برای مردم ناچیز معرفی کنند.
در ادامه این جلسه اعضای شورا به بیان راهکارهای خود در رابطه با ترویج فضائل اخلاقی و عاشورایی، مسئله امربه‌معروف و نهی از منکر، و ترویج نماز عاشورایی پرداختند.