به گزارش ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان تفت؛ جلسه هماهنگی افتتاح پروژه ها و برنامه های هفته دولت با حضور "علیرضا نوکار" سرپرست فرمانداری، "ناصر دهقانی" معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی، "محمدجواد نعمتی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و بخشداران شهرستان تفت برگزار شد.

علیرضا نوکار در جلسه خاطرنشان کرد: این هفته فرصتی است برای مجموعه دولت و  مدیران در دستگاه‌های اجرایی تا بتوانند عملکرد خود را به‌خوبی انعکاس دهند.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت گفت: ما هم‌اکنون در یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی هستیم و این ارائه عملکرد، اعتمادسازی و تکریم و احترام به ارباب‌رجوع، موجب همدلی بیشتر مردم و دولت می‌شود.
وی افزود: مدیران دستگاه‌ها  با هماهنگی و برنامه‌ریزی صحیح می‌بایست عملکرد خود از طریق رسانه‌ها و سایر ابزار اطلاع‌رسانی  برای مردم صادقانه بازگو کنند.

در ادامه این جلسه در خصوص پروژه‌های قابل‌افتتاح با حضور نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و سایر مسئولین استان و شهرستانی در هفته دولت بحث و تبادل‌نظر گردید و در پایان مقرر شد افتتاح این پروژه‌ها در روز چهارشنبه مورخ 06/06/98 برگزار شود.