به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"علیرضا نوکار" در جلسه هماهنگی پروژه کمربندی نصرآباد اظهار داشت: عملیات عمرانی پروژه کمربندی نصرآباد از سال گذشته آغاز و بخشی از آن با همکاری دهیاری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا شده و امیدواریم با همکاری دهیاری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راهداری و حمل نقل جاده ای ادامه عملیات عمرانی این پروژه مجدد آغاز تا شاهد بهره برداری هر چه سریع تر آن باشیم.

"علی احمدیان" بخشدار مرکزی شهرستان تفت در این جلسه خاطر نشان کرد: این کمربندی مسیر تردد داخل نصرآباد، روستاهای اطراف این دهستان و تعدادی از روستاهای شهرستان میبد است و با توجه به عرض کم جاده قدیمی این مسیر، چند حادثه ناگوار در این مسیر رخ داده است.

وی در ادامه افزود: در سال گذشته عملیات اجرایی آن برای کاهش حادثه و بار ترافیکی مسیر با همکاری دهیاری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز و امیدواریم تا قبل از شروع بارندگی های فصل پاییز آسفالت آن مسیر نیز با مشارکت دهیاری ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره راهداری و حمل نقل جاده ای صورت گیرد.

در ادامه جلسه پیرامون نحوه اجرای این پروژه بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم برای نحوه همکاری دهیاری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راهداری و حمل و نقل جاده ای برای انجام ادامه این پروژه اتخاذ شد.