به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "محمدجواد نعمتی" معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری تفت با اشاره به گردشگر پذیر بودن تفت در ایام محرم و تأثیر آن در توسعه، پیشرفت متوازن و اشتغال گفت: برنامه‌ریزی و میهمان‌نوازی ما باید به‌گونه‌ای باشد که با استقبال گردشگران از عزاداری‌های تفت، ظرفیت‌های گردشگری را بیشتر به آن‌ها معرفی کند و توسعه گردشگری را به دنبال داشته باشد.

نعمتی بابیان اینکه باید از تفرقه‌افکنی‌ها پرهیز شود، افزود: وارد شدن بعضی بدعت‌ها زنگ خطری است لذا باید آسیب‌ها را بشناسیم و نگذاریم که عده‌ای به اختلاف‌های مذهبی دامن بزنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری وظیفه ارگان‌های امنیتی را شناسایی نقشه‌هایی که منجر به خدشه‌دار شدن جامعه می‌شود دانست و اضافه کرد: مردم و مسئولین باید همراه باشند تا از بسیاری آسیب‌های امنیتی جلوگیری شود.

وی با اشاره به ازدحام جمعیت مردم در کوچه و محلات گفت: توجه ویژه‌ای به برقراری امنیت در تمام نقاط در زمینه‌های رقابت هیئت‌ها، پخش نذورات و جلوگیری از دیگر حوادث باید داشته باشیم.

"محمدجواد نعمتی" با اشاره به برپایی موکب‌های عزاداری در ایام محرم و صفر در شهر تفت اظهار داشت: افراد، گروه‌ها و هیئت‌های مذهبی که خواستار برپایی موکب در تفت هستند ضرورت دارد با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با دریافت مجوزهای لازم نسبت به برپایی موکب اقدام نمایند و با رعایت حقوق شهروندی و مسائل ایمنی، ترافیکی و بهداشتی مسئولین شهرستان را در برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم این ایام یاری نمایند.