به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه هماهنگی مراسم تشییع پیکر شهید "امیرحسین قربانی" با حضور "علی قربانی" پدر شهید،"علیرضا نوکار" فرماندار،"محمدجواد نعمتی"معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، شهردار تفت و جمعی از مسئولان شهرستان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

"علیرضا نوکار" در این جلسه ضمن تسلیت مجدد برای پدر و سایر خانواده شهید قربانی از خداوند منان برای این خانواده و سایر خانواده‌های شهدای این حادثه بزرگ طلب صبر و بردباری نمود.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: با توجه به اطلاعیه بنیاد شهید جان‌باختگان این حادثه شهید محسوب شده و تمام امکانات دستگاه‌های شهرستان به‌منظور برگزاری باشکوه مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار به کار گرفته خواهد شد.

در این ادامه این جلسه پیرامون برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم تشییع و یادبود این شهید حادثه سانحه هوایی بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم به‌منظور برگزاری آن اتخاذ شد.

در این جلسه مقرر شد مراسم تشییع پیکر شهید "امیرحسین قربانی" روز پنج‌شنبه بیست و ششم دی‌ماه از ساعت نه صبح از روبروی خیابان شهدا تفت آغاز و تا حسینیه امام خمینی (ره) ادامه یابد و بعد از اقامه نماز به‌منظور تدفین پیکر شهید به شهرستان بهاباد منتقل گردد.

همچنین مراسم بزرگداشتی روز دوشنبه سی دی‌ماه از ساعت ده الی دوازده در مسجد امام (ره) تفت برگزار خواهد شد.