فرماندار شهرستان تفت:

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در همایش رأی اولی‌ها در شهر تفت خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون بر پایه انتخابات استوارشده است و شاهد برگزاری بیش از سی‌وهشت انتخابات در طول چهل‌ویک سال گذشته بوده‌ایم و مردم بارأی خود در تعیین سرنوشت خود مشارکت داشته اند.

فرماندار شهرستان تفت اظهار داشت: جمهوریت و اسلامیت دو بال اقتدار این نظام است که دشمنان می‌خواهند مغرضانه این پایه‌های انقلاب را تضعیف کنند اما حضور باشکوه مردم می‌تواند نقشه‌های آنان را نقش بر آب کند و این دو بال نظام بیش‌ازپیش تقویت شود.

وی ادامه داد: دشمنان با استفاده از ابزارهای نوین از ماه‌ها قبل در حال برنامه‌ریزی برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو بوده‌اند اما امیدواریم در دوم اسفندماه شاهد حضور حداکثری مردم در بزرگ‌ترین رویداد سیاسی کشور در سال جاری باشیم.

نوکار خواستار مشارکت حداکثری رأی اولی‌ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی شد و بیان داشت: انتخاب نماینده به‌عنوان قانون‌گذار در مجلس شورای اسلامی تأثیر فراوانی در سرنوشت آینده شما خواهد داشت به همین دلیل باید ضمن مشارکت در انتخابات در جامعه به‌عنوان سفیران برگزاری انتخابات به‌صورت آگاهانه در جهت حضور و مشارکت اقشار مختلف مردم فعالیت نمایید.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت عنوان نمود: دانش آموزان نباید نسبت به سرنوشت کشور بی‌تفاوت باشند و با شور جوانی و انتخابی آگاهانه، در انتخابات حضور پرشور و گسترده‌ای داشته باشند.

نوکار ادامه داد: تمام تلاش دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان تفت برگزاری انتخاباتی باشکوه و صیانت از آرای مردم و رعایت و اجرای قانون و مقررات است و در جلسات متعدد این موارد تأکید شده است.

فرماندار شهرستان تفت بیان داشت: در شرايط كنوني، نیاز است مردم با شركت پرشور و حماسي خود در انتخابات از كيان نظام دفاع و برگ زرین دیگری بر صفحات پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران بیافزایند.

وی در پایان اظهار داشت: در چند روز گذشته شاهد حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم‌الله بیست و دوم بهمن بودیم و امیدواریم با حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، مردم ایران اسلامی از آزمون دوم نیز سربلند بیرون بیایند.