فرماندار شهرستان تفت:

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در نشست با تعدادی از معتمدین محلی این شهرستان گفت: بزرگ‌ترین رویداد سیاسی پیش روی کشور، برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است که امیدواریم با حضور پرشور مردم در این انتخابات برگ زرین دیگری در نظام جمهوری اسلامی رقم‌زده شود.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمن تلاش می‌کند با تزریق  یاس و ناامیدی مشارکت مردم را در انتخابات کمرنگ کند؛ علی‌رغم وجود اختلافات و سلایق سیاسی امروز بیش از گذشته نیاز داریم که در کنار هم  در مصاف دشمن قرارگرفته و زمینه مشارکت و همراهی را مهیا کنیم.

فرماندار تفت ادامه داد: مشارکت حداکثری در انتخابات، سبب اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان برای دلسردی مردم ایران نسبت به آینده کشور برنامه‌ریزی می‌کنند و در همین راستا مواردی مانند تحریم انتخابات توسط مردم را مطرح می‌کنند که با حضور باشکوه مردم در انتخابات نقشه‌های آنان نقش بر آب خواهد شد.

نوکار به برگزاری سی‌وهشت انتخابات در چهل‌ویک سال گذشته اشاره و بیان داشت: مراجعه به آرای عمومی با برگزاری انتخابات متعدد و اظهارنظر عموم با مشارکت در این عرصه‌ها از نشانه‌های مردمی بودن این نظام است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت اظهار داشت: امروز ایران اسلامی از یک‌سو با جنگ نابرابر اقتصادی تمام‌عیار و از طرفی دیگر با برخی از مباحث داخلی ناشی از تحریم‌ها کشور مواجه است و در این شرایط بایستی بر نقاط اشتراک احزاب و ایجاد وحدت بین آحاد جامعه تأکید داشت.

نوکار خواستار دعوت روسای هیئت‌های مذهبی و معتمدین محلات شهرستان از مردم برای مشارکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد و بیان داشت: حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی، بهترین و والاترین نماد وحدت و همبستگی ملی است و می‌تواند تضمین‌کننده آینده ایران باشد و اصلح‌ترین نماینده برای قانون‌گذاری توسعه شهرستان انتخاب شود.