به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت با همراهی جمعی از اعضای شورای تامین، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و شهردار تفت پس از پایان نماز عید سعید فطر با حضور در جمع نمازگزاران مهمانشهر انصار تفت فرار رسیدن عید سعید فطر را به اتباع ساکن در این مهمان شهر تبریک گفت.

"علیرضا نوکار" در این مراسم با تقدیر از همکاری اتباع ساکن در مهمان شهر انصار در رعایت پروتکل های بهداشتی در مدت شیوع ویروس کرونا خاطر نشان کرد: خوشبختانه با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط ساکنین شهرک انصار، تاکنون موردی از فرد مبتلابه این ویروس در این مهمانشهر مشاهده نشده است.

وی ادامه داد: امیدواریم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مهمان شهر تا ریشه‌کن شدن کامل این ویروس به‌خوبی توسط ساکنین رعایت شود.

فرماندار تفت خواستار ادامه همکاری ساکنین این مهمان شهر در راستای برقراری نظم و امنیت در این شهرستان شد و اظهار داشت: تاکنون همکاری خوبی میان ساکنین این مهمان شهر و مسئولان مربوطه در راستای برقراری نظم و امنیت در نقاط مختلف شهرستان صورت گرفته است و امیدواریم این همکاری همچنان ادامه داشته باشد.

در ادامه نیز فرماندار شهرستان تفت با اعضای شورای خودگردان این مهمانشهر گفت و گو و در جریان مسائل و مشکلات موجود قرار گرفت.