به گزارش دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته دولت در تفت،"حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم غفوری" در خطبه های امروز نمازجمعه تفت با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: اکنون که دشمنان در تلاش هستند تا مردم را دلسرد کنند لازم است دولتمردان بیش از پیش کار کنند و در صدد برطرف کردن مشکلات مردم و جلب رضایت آنها باشند.

امام جمعه تفت با بیان اینکه دشمنان توان دیدن چهل سالگی انقلاب را ندارند و همه دست در دست هم داده اند تا مردم ایران را از کرده خود پشیمان کنند، ادامه داد: دشمن اکنون فهمیده است که دیگر در جنگ نظامی نمی تواند راه به جایی ببرد؛ از این رو به جنگ اقتصادی رو آورده است و می خواهد با جنگ روانی و تشویش، آرامش را از مردم بگیرد.

خطیب نمازجمعه تفت با اشاره به اینکه دولت با پیش بینی رفتار دشمن می توانست بهتر عمل کند، افزود: اکنون باید اختلافات را کنار گذاشت و همه برادرانه و با کار مضاعف برای انقلاب تلاش کنند؛ چرا که هنوز انقلاب تمام نشده و ما در حال انقلاب هستیم.

 "محمد محامدی "در حاشیه نماز جمعه این هفته با بیان تبریک فرا رسیدن هفته دولت، یاد و خاطره شهدای والامقام رجایی و باهنر را گرامی داشت و ابراز امیدواری کرد سیره و سلوک متعالی این سروهای آزادی و کرامت، الگویی برای همگان قرار گیرد.

فرماندار تفت یادآور شود:  بر اساس سند توسعه شهرستان تفت، رویکرد مدیریت شهرستان در عرصه صنعت، استقرار واحدهای نوین و کم آلاینده است تا ضمن صیانت از محیط زیست شهرستان، زمینه اشتغال جوانان شهرستان نیز فراهم آید.

محامدی در ادامه به تشریح مهم ترین دستاوردهای شهرستان تفت در بخش های راه، میراث فرهنگی، کشاورزی و ... پرداخت.

در پایان نیز فرماندار و معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری به درخواست های مردمی پاسخ دادند.