فرماندار شهرستان تفت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"علیرضا نوکار" در نشست دهیاران روستاهای بخش مرکزی شهرستان تفت به سفر ریاست محترم جمهور به استان یزد در روز یکشنبه نوزدهم آبان ماه اشاره و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین برنامه ریاست محترم در این روز دیدار مردمی با اهالی استان یزد در میدان امیرچقماق است و امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب اهالی شهرستان تفت نیز مانند گذشته حضور باشکوهی در این مراسم داشته باشند.

فرماندار شهرستان تفت در ادامه افزود: از دیگر برنامه‌های سفر ریاست جمهوری به استان افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های بزرگ عمرانی در سطح استان است که تعدادی از پروژه‌ها با حضور رئیس‌جمهور و بخش دیگری از آن با حضور وزرا و هیئت همراه رئیس‌جمهور خواهد بود.

 

نوکار به آغاز عملیات اجرایی پروژه آب‌رسانی به روستاهای شهرستان تفت در این سفر اشاره و بیان نمود: عملیات اجرایی این پروژه با حضور وزیر محترم نیرو و با دستور ریاست محترم جمهور دریکی از روستاهای شهرستان آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: پروژه آب‌رسانی به روستاهای شهرستان بزرگ‌ترین پروژه انتقال آب در روستاهای کشور است که بااعتباری بالغ‌بر سیصد و پنجاه‌وپنج میلیارد تومان آغاز و با اجرای آن دویست و شصت‌وشش روستا از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد و امیدواریم در مدت‌زمان سه‌ساله این پروژه به بهره‌برداری کامل برسد.

نوکار افزود: حضور روستائیان شهرستان تفت در مراسم استقبال از ریاست محترم جمهور تقدیری شایسته از ایشان و اعضای محترم هیئت دولت به دلیل شروع اجرای بزرگ‌ترین پروژه آب‌رسانی روستایی کشور در این شهرستان با توجه به شرایط اقتصادی سخت دولت است.

فرماندار شهرستان تفت تأکید کرد: دهیاران شهرستان اطلاع‌رسانی از سفر رئیس محترم جمهور و زمان و مکان سخنرانی در جمع اهالی استان یزد و برنامه‌ریزی و برای حضور پرشور روستائیان شهرستان در این مراسم را در دستور کار خود قرار دهند.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان تصریح نمود: حضور پرشور مردم در استقبال از رئیس‌جمهور پشتوانه‌ای برای نظام است و در این شرایطی که تحریم‌های ظالمانه دشمن مشکلات اقتصادی شدیدی برای دولت و مردم به وجود آورده است این حضور می‌تواند جواب قاطعی به دشمنان و وحدتی دوباره میان مردم و مسئولین باشد.