فرماندار تفت خبر داد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" با همراهی "ناصر دهقانی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، "وحید فتوحی" شهردار تفت، "محمدحسین فلاح نژاد" رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان از میدان جهاد تفت بازدید کردند.

در این بازدید پیرامون زمان‌بندی اجرای این پروژه و نحوه همکاری جهاد کشاورزی و شهرداری تفت در راستای سامان‌دهی این پروژه برنامه‌ریزی لازم صورت گرفت و مقرر شد در اسرع وقت عملیات عمرانی این پروژه آغاز شود.

"علیرضا نوکار" در حاشیه این بازدید خاطرنشان کرد: میدان جهاد در ابتدای بلوار آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) قرارگرفته و امیدواریم با هماهنگی صورت گرفته بین شهرداری تفت و جهاد کشاورزی شهرستان عملیات عمرانی سامان‌دهی این میدان بر اساس طراحی صورت گرفته در چند روز آینده آغاز شود.

فرماندار شهرستان تفت بیان داشت: در روز سوم خردادماه سالروز عملیات آزادسازی خرمشهر نیز آیین رونمایی از نام‌گذاری یکی دیگر از میدان‌های این بلوار به نام جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان صورت گرفت و امیدواریم آن پروژه نیز توسط شهرداری در اسرع وقت آماده شود تا بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از این دو میدان در راستای زیباسازی فضای شهری را شاهد باشیم.