به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت،"علیرضا نوکار" در این پیام آورده است:

انتخابات به‌عنوان شاخصه و مظهر مردم‌سالاری از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در طول این چهار دهه مردم همواره با حضور درصحنه انتخابات، ضمن مأیوس ساختن دشمن، سرنوشت سیاسی کشور را تعیین کرده‌اند.

مقوله انتخابات در ایران اسلامی که برگرفته از نظام جمهوری مبتنی بر شیوه دموکراسی و آرای مردم است و مردم در شکل‌گیری ارکان حکومت نقش عمده را ایفا می‌کنند، از اهمیت زیادی برخوردار است.

بی‌شک برگزاری انتخابات باشکوه و حضور گسترده اقشار مختلف از مصداق‌های حضور بهنگام، یک جهاد و جشن ملی مردم برای دخالت در سرنوشت کشورشان است و این حضور و یکپارچگی نشان‌دهنده صفوف متحد ایرانیان،  افزایش وحدت و امنیت ملی و جلوه‌های زیبا و ماندگار را به نمایش خواهد گذاشت

در این برهه حساس از زمان که کشور به‌واسطه تحریم‌های اقتصادی دشمنان در شرایط ویژه‌ای به سر می‌برد یک‌بار دیگر فضای انتخابات بر کشور حاکم شده است، لازم است مردم بافرهنگ شهرستان با استفاده از حق طبیعی رأی دادن و مشارکت گسترده تأکید کرده و پیام حراست از حرمت انسانی و کرامت ذاتی در تعیین سرنوشت خود را به‌تمامی بدخواهان ملت بزرگ ایران اعلام نمایند.

این‌جانب از مردم شریف شهرستان تفت دعوت می‌کنم با عمل به این رسالت تاریخی و حضور خود در پای صندوق‌های رأی و انتخاب افراد شایسته و اصلح، نقش کارآمد خود را در این برهه مهم و تاریخی اثبات کنند و با هر برگ رأی خود موجبات تداوم انقلاب اسلامی و افزایش هرچه بیشتر عظمت، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در جهان را فراهم نمایند.

امید است با حضور آگاهانه شما عزیزان در روز جمعه، دوم اسفند و در پای صندوق‌های رأی، شاهد خلق صحنه‌هایی زیبا از همبستگی آحاد جامعه اسلامی در عمل به این رسالت مهم و ترسیم فردایی بهتر برای شهر و دیارمان باشیم.

علیرضا نوکار

فرماندار شهرستان تفت