با حضور فرماندار شهرستان تفت؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در نصرآباد و گاریزات شهرستان تفت با حضور "علیرضا نوکار" فرماندار، "محمدرضا خلف باغی" رئیس سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان، "ناصر دهقانی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، "علی احمدیان" و "احسان سعادتمند" بخشداران مرکزی و گاریزات، "محمدحسین فلاح نژاد" و "محمدجواد محمدی" روسای ادارات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و جمعی از مسئولان محلی افتتاح شد.

"علیرضا نوکار" در مراسم افتتاحیه این دفاتر اظهار داشت: تجربه انتقال وظایف دستگاه دولتی به بخش خصوصی موفقیت‌آمیز بوده است و مردم به‌راحتی توانسته‌اند خدمات موردنیاز خود را دریافت نمایند و حجم دولت نیز کاهش‌یافته و دستگاه‌ها توانسته‌اند به وظایف حاکمیتی خود بپردازند.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: جای خالی ارائه خدمات بخش خصوصی در مقوله کشاورزی قابل احساس بود که خوشبختانه با راه‌اندازی این دفاتر با دستور وزیر محترم جهاد کشاورزی نتیجه این تصمیم مهم اجرایی گردیده است.

نوکار ادامه داد: با راه‌اندازی این دفاتر در سطح شهرستان تفت زمینه ایجاد اشتغال فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی فراهم‌شده است و کشاورزان مناطق مختلف شهرستان ساده‌تر می‌توانند از خدمات لازم بهره‌مند گردند.

"محمدرضا خلف باغی" نیز در این مراسم اظهار داشت: با افتتاح این دفاتر در سطح شهرستان تفت بهره‌برداران حوزه کشاورزی می‌توانند با مراجعه به این دفاتر خدمات موردنیاز خود در زمینه کشاورزی را دریافت نمایند.

رئیس سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان با اشاره به الکترونیکی شدن ارائه خدمات خاطرنشان کرد: این دفاتر به‌عنوان پیشخوان خدمات کشاورزی در حال فعالیت هستند تا هر نوع خدمتی را به کشاورزان ارائه دهند.

"محمدحسین فلاح نژاد" رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان در مراسم افتتاح این دو مرکز گفت: با توجه به تصمیم و برنامه دولت برای خصوصی‌سازی، ارائه خدمات در مقوله کشاورزی در این دفاتر ارائه خواهد شد و بهره‌برداران با مراجعه به این دفاتر می‌توانند خدمات موردنیاز خود درزمینه کشاورزی را دریافت نمایند.

شایان‌ذکر است این دفاتر با رویکرد تنوع‌بخشی به ظرفیت‌های اشتغال، توسعه پایدار، ارتقا بهره‌وری و افزایش ضریب نفوذ دانش در حوزه کشاورزی راه‌اندازی شده است.