به مناسبت هفته دولت؛

به گزارش ستاد بزرگداشت هفته دولت؛ "علیرضا نوکار" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با همراهی "احمد ابراهیمی" مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مسئولین با خانواده شهید کارمند "محمدعلی مناقبی فرد" دیدار و گفت‌وگو کرد.

"علیرضا نوکار" در این دیدار، تداوم راه شهدای والامقام را بزرگ‌ترین قدرشناسی از رشادت‌ها و فداکاری‌های آنان عنوان کرد و گفت: راه راستین شهدای والامقام، راه سعادت و رستگاری است و تداوم این راه مقدس ایران اسلامی را به قله‌های عزت و افتخار می‌رساند.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت همچنین با تجلیل از صبر و استقامت خانواده شهید مناقبی فرد، آنان را چشم‌وچراغ جامعه دانست و افزود: خانواده شهدا با ایثار فرزندان عزیز خود بالاترین  درجه گذشت را به منصه ظهور رساندند.

نوکار تأکید کرد:  احترام و تکریم شهدا و خانواده‌های شهدا گذشته از حق‌شناسی، وظیفه‌شناسی و ادب باعث برکت و سعادت جامعه است.

شهید "محمدعلی مناقبی فرد" متولد اول دی‌ماه سال 1339، اولین کارمند شهید بنیاد شهید انقلاب اسلامی استان یزد است که در پست معاونت فرهنگی بنیاد شهرستان تفت انجام‌وظیفه می‌نمود و در تاریخ یازدهم فروردین سال 1363 در محل طلائیه به فیض شهادت نائل آمد.