به مناسبت هفته قوه قضائیه؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار"فرماندار با همراهی "محمدجواد نعمتی"معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و "وحید فتوحی"شهردار تفت  به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه با حضور در دادگستری این شهرستان با "ابوالفضل زارع بیدکی" رئیس دادگستری و "سید ابراهیم اقبالی" دادستان عمومی و انقلاب دیدار و گفت‌وگو کرد.

"علیرضا نوکار" در این بازدید با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد شهید بهشتی و 72 تن از یارانش گفت: هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در قوه قضایی کشور اسلامی و به‌ویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضایی، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر، شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و شهیدان والامقامی که در این عرصه جان‌فشانی نموده‌اند.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی شهرستان در رفع مشکلات و اختلافات قضایی هم گام با مسئولان و همراه با مردم و با سعه‌صدر، قدم‌های مثبتی در این راستا برداشته و با ثبت کارنامه درخشانی از این نهاد رضایت و خشنودی همگان را در برداشته است.

وی در ادامه افزود: امروز همدلی و تعامل بسیار خوب دستگاه قضایی با سایر ادارات، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی ، باعث شتاب بخشی و تسریع در توسعه و پیشرفت منطقه در حوزه‌های مختلف گردیده که به‌طورقطع ادامه این روند در تقویت حاکمیت قانون در سطح منطقه هم بسیار مؤثر خواهد بود.

در این دیدار "ابوالفضل زارع بیدکی" رئیس دادگستری شهرستان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای طرح تحول در قوه قضائیه را ارائه داد و از برپایی میز خدمت روز جمعه مورخ 4 تیرماه در نماز جمعه شهر تفت خبر داد.

فرماندار شهرستان تفت در پایان از زحمات و تلاش‌های رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان  به خاطر رسیدگی به پرونده‌ها و انجام طرح‌های نو و خلاقانه در این حوزه با اهدای لوح ، تقدیر کرد.