دیدار مدیر مخابرات منطقه یزد با سرپرست فرمانداری تفت

مدیر مخابرات منطقه یزد با حضور در فرمانداری شهرستان تفت با سرپرست فرمانداری دیدار و پیرامون مسائل مختلف در حوزه ارتباطات با وی گفت‌وگو کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمدرضا زارع"مدیر مخابرات منطقه یزد با حضور در فرمانداری شهرستان تفت با "محمد دهشیری"سرپرست فرمانداری دیدار و پیرامون مسائل مختلف در حوزه ارتباطات با وی گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که "ناصر دهقانی" معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری، "مصطفی صادقیان" بخشدار مرکزی تفت و مدیر و کارکنان مخابرات شهرستان تفت نیز حضور داشتند وضعیت پوشش تلفن ثابت و همراه در نقاط مختلف این شهرستان رصد شد.

"محمد دهشیری" در این دیدار گفت: ارتباطات لازمه زندگی مردم شده است و با توجه به شیوع ویروس کرونا لزوم برقراری ارتباطات از طریق فضای مجازی افزایش پیداکرده و اکثر بسترهای آموزشی در این قالب در حال برگزاری است.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت خاطرنشان کرد: شهرستان تفت یک شهرستان ییلاقی با گستره پهناوری است که در یک بازه زمانی کوتاه انبوهی از جمعیت وارد این شهرستان شده اما زیرساخت‌های شهرستان پاسخگوی نیاز این جمعیت نیست.

دهشیری ادامه داد: نیاز است زیرساخت موردنیاز جمعیت شناوری که در شهرستان حضور پیدا می‌کنند تأمین شود ولی اعتبارات شهرستان کفاف این موضوع را نمی‌دهد و ضرورت دارد نگاه مسئولان استانی به شهرستان تفت ویژه باشد.
"
محمدرضا زارع" مدیر مخابرات منطقه یزد در این دیدار گزارشی از وضعیت ارتباطی شهرستان تفت در حوزه تلفن ثابت، تلفن همراه و اینترنت خانگی ارائه نمود.

زارع از افتتاح 10 پروژه در شهرستان تفت بااعتباری بالغ‌بر 15 میلیارد ریال در ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد.
مدیر مخابرات منطقه یزد خواستار مشارکت بخشداری‌های شهرستان در اجرای پروژه‌های مخابراتی در نقاط مختلف شهرستان تفت شد.