دیدار مسئولان شهرستان تفت با خانواده معظم شهدا

امام‌جمعه تفت با همراهی فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان با تعدادی از خانواده شهدای این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی"امام‌جمعه تفت با همراهی "علیرضا نوکار"فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان با خانواده شهید "عباسعلی استقامت" و شهید "محمدحسن فلاح" دیدار و گفت‌وگو و از صبر و استقامت خانواده معظم شهدا تقدیر نمود.

شهید " عباسعلی استقامت " در تاریخ 2 فروردین‌ماه 1343 در روستای علی‌آباد متولد شد؛ وی به‌عنوان داوطلب عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد و در قسمت تدارکات گردان به فعالیت مشغول شد و در تاریخ هفتم اردیبهشت‌ماه 1365 در جریان پاتک عراق و براثر اصابت گلوله خمپاره به قایق او در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید "محمدحسن فلاح" در تاریخ 27 مهر‌ماه سال 1347 در تهران دیده به جهان گشود؛ وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و شروع جنگ تحمیلی پس از فراگیری آموزش‌های لازم به جمع نیروهای ویژه شهید چمران پیوست و پس از شهادت دکتر چمران به عضویت سپاه پاسداران درآمد و در تاریخ 15 بهمن‌ماه 1365 در جریان عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه شربت شیرین شهادت را نوشید.