دیدار مسئولان شهرستان تفت با خانواده معظم شهدا

امام‌جمعه تفت با همراهی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان تفت و جمعی از مسئولان با تعدادی از خانواده شهدای این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی"امام‌جمعه تفت با همراهی "ناصر دهقانی تفتی"معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان تفت و جمعی از مسئولان با خانواده شهید "حسین دره سیری" و شهید "علیرضا دهقانی تفتی" دیدار و گفت‌وگو و از صبر و استقامت خانواده معظم شهدا تقدیر نمود.

شهید " حسین دره سیری" در تاریخ 25 شهریورماه 1344 در روستای حسن‌آباد سانیج متولد شد؛ وی به‌عنوان داوطلب عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد و در تاریخ 21 بهمن‌ماه 1361 در جریان عملیات والفجر مقدماتی در جنگل امقعر براثر اصابت ترکش و جراحات وارده به تمام بدن دعوت حق را لبیک گفت و پیکر مطهرش در منطقه به‌جا ماند.

شهید "علیرضا دهقانی تفتی" در سال 1343 در تهران دیده به جهان گشود؛ وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و شروع جنگ تحمیلی پس از فراگیری آموزش‌های لازم عازم جبهه شد و در شب آغاز عملیات والفجر هشت در 20 دیماه 1364 در شوشتر شربت شیرین شهادت را نوشید.