به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "حجت الاسلام علی محمد گلوردی" امام جمعه تفت در این مراسم به جایگاه رفیع شهدا در بهشت اشاره و آیات و روایاتی پیرامون این موضوع بیان نمود.

امام جمعه تفت خاطر نشان کرد:خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران از اجر و پاداش عظیمی برخوردار است و مسئولان باید با تلاش و همت خود در این راستا قدم بردارند.

حجت الاسلام گلوردی به نقش و جایگاه شهدا اشاره و تصریح نمود: مدیران باید با عملکرد مطلوب در حوزه های تحت مدیریت خود و خدمت شایسته به مردم عملکرد شایسته ای در راستای پاسداشت جایگاه مسئولیت خود را داشته باشند.

"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت در این مراسم از عوامل اجرایی کنگره 4000 هزار شهید استان یزد در این شهرستان تقدیر نمود و بیان داشت: با همکاری مسئولان برنامه های جانبی این کنگره به خوبی در سطح شهرستان اجرایی شد.

نوکار با تقدیر از عملکرد "احمد محمودی" در دوران مسئولیت خود در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان داشت: امیدواریم در دوران مسئولیت "محمدرضا صادقی" که از نیروهای باتجربه و پیگیر است شاهد ترویج فرهنگ ایثار و تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باشیم.

فرماندار تفت در این مراسم خواستار تخصیص اعتبار ملی برای سامان دهی گلزارها و یادمان های شهدا در مناطق شهری و روستایی شد.

"حجت الاسلام عباس زارع" مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این مراسم ایثارگران را از سخاوتمند ترین افراد دانست و بیان داشت: باید با برنامه ریزی مناسب خدمات شایسته به این عزیزان در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان با اشاره به پراکندگی و تعدد گلزار شهدا در شهرستان تفت تصریح نمود:تا چند ماه آینده تعداد زیادی از گلزارهای موجود در سطح شهرستان سامان دهی خواهند شد.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح از زحمات "احمد محمودی" که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است تقدیر و "محمدرضا صادقی" به عنوان رئیس جدید اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تفت معرفی شد.