رئیس ستاد انتخابات استان یزد:

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت،"احمد ترحمی" درجلسه ستاد انتخابات شهرستان تفت که با حضور دبیر ستاد انتخابات استان یزد برگزار شد با تقدیر از اعضای ستاد انتخابات، هیئت نظارت و بازرسی شهرستان به دلیل برنامه‌ریزی مناسب برای انجام به‌موقع فرآیند برگزاری انتخابات اظهار داشت: برگزاری انتخابات یک وظیفه همگانی است و برگزاری با شکوه آن آبروی نظام و انقلاب، وجهه بین‌المللی نظام و ویترین مشارکت مردم در سرنوشت خود است و همه اعضای ستاد انتخابات شهرستان، هیئت نظارت و بازرسی تلاش خود را برای برگزاری باشکوه این رویداد سیاسی به‌کارگیرند.
رئیس ستاد انتخابات استان یزد ادامه داد: همه مجریان برگزاری انتخابات باید تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی آبرومند و قانونی در سلامت و امنیت کامل با مشارکت حداکثری مردم به کار گیرند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با اشاره به سابقه خود در برگزاری انتخابات اظهار داشت: از مشکلات روند برگزاری انتخابات به خوبی آگاه هستم و امیدوارم با اتخاذ تدابیر لازم و برنامه ریزی مناسب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد به خوبی برگزار شود و به این منظور جلسات ‌این ستاد از چندین ماه قبل به صورت منظم و هفتگی برگزار شده و استان یزد آمادگی کامل در برگزاری انتخاباتی سالم، قانون‌مند و با حضور حداکثری مردم را دارد.
ترحمی به حساسیت این دوره از انتخابات اشاره و اظهار داشت: از دید بین المللی و همچنین حساسیت های داخلی نظیر وضعیت اقتصادی مردم، این دوره از انتخابات بسیار مهم و حساس است و هیچ کدام از این مسائل نباید مانع از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شود و همه باید در راستای دعوت از مردم برای مشارکت در این رویداد مهم گام بردارند.
ترحمی ادامه داد: مردم با حضور در انتخابات در سرنوشت خود تاثیر گزار هستند و باید در فرصت باقیمانده تا دوم اسفندماه تلاش ها به سمت دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات باشد تا افراد با مشارکت درانتخابات در تعیین سرنوشت خود نقش ایفا نمایند و نمایندگان مردم با رای و مشارکت زیاد انتخاب شوند.
ترحمی واجدین شرایط شهرستان تفت در انتخابات پیش رو سی هزار و شصت و هشت نفر عنوان کرد و ادامه داد: از این تعداد پانزده هزار و دویست و سه نفر مرد و چهارده هزار و هشتصد و شصت و پنج نفر زن هستند.
رئیس ستاد انتخابات استان یزد ادامه داد: با توجه به ییلاقی بودن دو شهرستان تفت و مهریز و حضور مردم از مرکز استان در این دو شهرستان، احتمال مشارکت بیشتر از تعداد واجدین شرایط وجود دارد.
رئیس ستاد انتخابات استان یزد از آمادگی کامل نرم افزاری و سخت افزاری برای برگزاری این دوره از انتخابات خبر داد و بیان داشت: آموزش مسئله مهمی در روند برگزاری انتخابات است و در فرصت باقیمانده باید بیشتر به این امر مهم اهمیت داده شود و افراد باتجربه و جوان درگیر عضو شعب اخذ رای در دوره های آموزشی پیش رو حضور بهم رسانند.
"علیرضا نوکار" در ابتدای این جلسه اظهار داشت: با تمهیدات و هماهنگی‌های صورت گرفته آمادگی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تفت و میبد فراهم‌شده است.
فرماندار شهرستان تفت ادامه داد: در شهرستان تفت در سه بخش مرکزی، نیر و گاریزات شصت‌وشش شعبه به‌صورت ثابت و سیار و یک شعبه سیار برای اقلیت‌های دینی زرتشتی برای اخذ رأی واجدین شرایط در نظر گرفته‌شده است.
نوکار خاطر نشان کرد: تاکنون سیزده جلسه آموزشی برای سیصد و سی نفر از کاربران دستگاه‌های احراز هویت و سه جلسه آموزشی برای یک‌صد و چهل نفر از نمایندگان فرماندار و همچنین برای برگزاری جلسه آموزشی برای اعضای شعب نیز برنامه‌ریزی‌صورت گرفته است.
وی بیان داشت: همه برنامه‌ریزی ستاد انتخابات شهرستان تفت برگزاری یک انتخابات باشکوه با حضور حداکثری مردم است تا برگ زرین دیگری به صفحات پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران افزوده شود.
در این جلسه هر یک از اعضای ستاد انتخابات، هیئت نظارت و هیئت بازرسی شهرستان تفت به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای برگزاری باشکوه انتخابات پرداختند.