در جلسه شورای فرهنگ عمومی مطرح شد؛

راه‌اندازی قرارگاه اجتماعی و فرهنگی در شهرستان تفت

در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان تفت بر راه‌اندازی قرارگاه اجتماعی و فرهنگی در راستای برنامه‌ریزی برای رفع معضلات و اجتماعی در نقاط مختلف شهرستان بحث و تبادل‌نظر و بر راه‌اندازی هر چه سریع‌تر این قرارگاه تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با ریاست "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت و با حضور "علیرضا نوکار" فرماندار و سایر اعضا در فرمانداری تفت برگزار شد.

"حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت به یکی از دستور کار جلسه مبنی بر مستندسازی بر شخصیت‌های علمی و فرهنگی اشاره و بیان داشت: این کار باعث زنده نگه‌داشتن یاد و تجربه‌اندوزی نسل‌های جدید از آنان خواهد شد و نام‌گذاری شخصیت‌های برجسته در معابر شهری باعث زنده نگه‌داشتن یاد آن‌ها خواهد شد.

امام‌جمعه تفت به راه‌اندازی قرارگاه اجتماعی و فرهنگی در شهرستان اشاره و بیان داشت: با توجه به ویژگی‌های فرهنگی و تدین مردم شهرستان می‌توان با یک برنامه‌ریزی مناسب با معضلات مختلف در شهرستان مبارزه کرد و راه‌اندازی این قرارگاه در این راستا است.

حجت‌الاسلام گلوردی به معضل اعتیاد اشاره و افزود: اعتیاد نباید کوچک شمرده شود و یکی از نقشه‌های دشمنان برای نفوذ در جامعه مسئله اعتیاد است و باید در زمینه پیشگیری و درمان اعتیاد برنامه‌ریزی صورت گیرد و در این زمینه جلسات کارشناسی در شهرستان برگزارشده و طرحی پیرامون این موضوع آماده‌شده که باید دستگاه‌های مختلف در این طرح وظایف خود را اجرایی نمایند.

در این جلسه "سید حسن آسایش" عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان پیرامون طرح مستندسازی از شخصیت‌های علمی و فرهنگی شهرستان نظراتی ارائه و مقرر شد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

"محمدصادق مهدیان" مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان نیز گزارشی از طرح این اداره در راستای ارتقا سلامت نوجوانان و جوانان شهرستان ارائه و پیرامون اجرای طرح سند نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (نماد) توضیحاتی ارائه نمود.