فرماندار تفت خبر داد:

راه‌اندازی مجتمع نان در شهر تفت در آینده‌ی نزدیک

فرماندار شهرستان تفت گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و در راستای سهولت تهیه نان توسط مردم و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و شهرداری تفت احداث و راه‌اندازی مجتمع نان در کنار پارک شهر تفت در دستور کار قرارگرفته است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ در نشستی با حضور "حجت‌الاسلام حسین زارع زاده" مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، "علیرضا نوکار" فرماندار، "ناصر دهقانی تفتی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، "وحید شاهدی" شهردار و تعدادی از اعضای شورای اسلامی تفت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی اوقاف و امور خیریه احداث و راه‌اندازی مجتمع نان در کنار پارک شهر تفت بررسی شد.

"علیرضا نوکار" در حاشیه این نشست خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلاتی که مردم شهر تفت در تهیه نان خود با آن روبرو هستند و در راستای مصوبه شورای آرد و نان شهرستان راه‌اندازی یک مجتمع نان در شهر تفت در دستور کار قرارگرفته است.

فرماندار شهرستان تفت بیان داشت: در این راستا با مکان‌یابی صورت گرفته زمینی در کنار پارک شهر تفت برای این موضوع انتخاب و با هماهنگی‌های صورت گرفته بین اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و شهرداری تفت امیدواریم با پیش‌بینی صورت گرفته ساخت این مجتمع در اسرع وقت آغاز و در چند ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.