فرماندار شهرستان تفت خبر داد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، علیرضا نوکار اظهار داشت: خیر نیک اندیش "علی اکبر حسین آبادی" مدیر واحد تولیدی پردیس نیر با راه اندازی خط تولید ماسک بهداشتی در بخش نیر شهرستان گامی بلند در راستای رفع کمبود ماسک بهداشتی در استان یزد برداشته است.

فرماندار شهرستان تفت ادامه داد: واحد تولیدی پردیس نیر در سه نوبت کاری در حال تولید ماسک بهداشتی  به صورت انبوده با کسب مجوزهای مربوطه از دستگاه های ذی ربط است که ماسک های تولیدی این واحد به زودی نیازهای واحدهای درمانی و بهداشتی استان یزد را تامین خواهد کرد.

نوکار تصریح نمود: ماسک های تولیدی این واحد از فردا در روستاهای بخش نیر به صورت رایگان توزیع شده و از روزهای آینده به صورت رایگان در بین ادارات بخش نیر و شهرستان تفت و در آینده ی نزدیک در شهرستان های استان توزیع تا کمبود این کالا به طور کلی در استان رفع شود.

فرماندار تفت در پایان با تقدیر از فعالیت خیر محترم "علی اکبر حسین آبادی"اظهار داشت: کار بزرگ خیر محترم جناب آقای حسین آبادی در تاریخ استان یزد ماندگار خواهد بود و امید است سایر خیرین بزرگوار شهرستان و استان نیز در راستای تامین مایحتاج مقابله با گسترش ویروس کرونا با دولت و مردم همکاری نمایند تا به زودی شاهد برگزاری جشن پیروزی بر ویروس کرونا در سراسر سرزمین عزیزمان باشیم.