فرماندار تفت:

روند گازرسانی به منطقه ده بالا سرعت خواهد گرفت

فرماندار شهرستان تفت گفت: با همکاری دهیاران منطقه ده بالا و شرکت آب و فاضلاب استان امیدواریم موانع پیش روی کار پیمانکار شرکت گاز در منطقه ده بالا رفع و روند گازرسانی به این منطقه سرعت گیرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ جلسه بررسی مشکلات روند گازرسانی به منطقه ده بالا با حضور "علیرضا نوکار"فرماندار، "حجت‌الاسلام سید جعفر میر جعفری" امام‌جمعه ده بالا، "سعید عقلی" رئیس امورمهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز استان، "مصطفی صادقیان" بخشدار مرکزی تفت، پیمانکار و دهیاران منطقه ده بالا در فرمانداری تفت برگزار شد.

"سعید عقلی" رئیس امور مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز استان یزد در این نشست به بیان ویژگی‌های مهم پروژه گازرسانی به دهستان میانکوه مهریز و شیرکوه تفت پرداخت و خاطرنشان کرد: یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های گازرسانی روستایی در سطح کشور گازرسانی به این دو دهستان در دو شهرستان است که تاکنون به دهستان میانکوه و روستای طزرجان دهستان شیرکوه گازرسانی صورت گرفته است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: گازرسانی به منطقه ده بالا نیز مدتی است آغازشده اما با توجه به مشکلات موجود از سرعت روند اجرای این پروژه کاسته شده و امیدواریم با همکاری مسئولان شهرستان بر سرعت اجرای این پروژه افزوده شود و صد کیلومتر شبکه‌گذاری باقیمانده در فرصت کوتاهی اجرایی گردد.

"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان و دهیاران منطقه ده بالا موانع پیش روی اجرای پروژه گازرسانی به منطقه ده بالا رفع شود تا مردم ساکن در این منطقه از این نعمت بهره‌مند شوند.

در این جلسه پیرامون تسریع اجرای گازرسانی به محلات باقی‌مانده روستای ده بالا تصمیمات لازم اتخاذ و بر همکاری دهیاران و پیمانکار پروژه در اجرای آن تأکید شد.