فرماندار شهرستان تفت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" فرماندار این شهرستان تفت همراهی "محمدجواد نعمتی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری با حضور در روستای نصرآباد تفت از کانون بانوان فرشته و مؤسسه نرگس نصرآباد بازدید و بر اهمیت فعالیت‌های اجتماعی و تأثیر مثبت آن در افزایش نشاط و شادابی جامعه تأکید کرد.

وی افزود: در مدل توسعۀ منطقه‌ای به نقش و کارکرد سازمان‌های مردم‌نهاد محلی توجه ویژه‌ای می‌شود و عملکرد این سازمان‌ها می‌تواند در حل مشکلات مردم یک منطقه نقش مؤثری داشته باشد.

فرماندار شهرستان تفت ادامه داد: سازمان‌های مردم‌نهاد نصرآباد باوجود تمام مشکلات و محدودیت‌ها، دستاوردها و نتایج بسیار ارزشمندی را برای اهالی این روستا و به‌ویژه بانوان داشته و همواره درراه توانمندسازی و بالا بردن سطح دانش و آگاهی بانوان این روستا گام برداشته‌اند، طوری که روحیۀ شاداب و پرنشاط بانوان حاضر در جلسه خود گواهی بر تأثیرات مثبت این سازمان‌هاست.

فرماندار تفت تصریح نمود: با مدیریت خوب خانم عصمت جعفریان و برگزاری دوره‌های آموزشی توسط مربیان این کانون خوشبختانه شاهد پویایی بانوان در این دهستان هستیم و در زمینه اشتغال پایدار بانوان در این روستا اقداماتی خوبی صورت گرفته که کارگاه قالی باقی موجود در این روستا این تلاش را نمایان می‌کند.

نوکار در پایان از تلاش‌های مستمر بنیان‌گذاران کانون بانوان فرشته و مؤسسه نرگس نصرآباد تقدیر کرد و آن‌ها را الگوی موفقی برای بانوان این روستا دانست.