به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه هماهنگی سامان دهی آرامستان واحد شهر تفت(باغ فردوس) با حضور "علیرضا نوکار" فرماندار، "ناصر دهقانی تفتی" معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، "وحید فتوحی" شهردار و "سید مهدی اعرابی" رئیس شورای اسلامی شهر تفت برگزار شد.

"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت در این جلسه خواستار تسریع در روند سامان دهی آرامستان واحد شهر تفت شد و تصریح نمود:سامان دهی آرامستان واحد شهر تفت در بازه زمانی کوتاه مورد انتظار است و امیدواریم با سامان دهی مناسب و تامین امکانات مورد نیاز دغدغه مردم برای دفن اموات در این مکان کاهش یابد.

فرماندار تفت خاطر نشان کرد: امیدواریم در چند ماه آینده و با تکمیل امکانات و زیر ساخت های مورد نیاز و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد دفن اموات در آرامستان واحد شهر تفت بوده و از دفن اموات در آرامستان های داخل محلات خودداری شود.

"وحید فتوحی" شهردار تفت در این جلسه با اشاره به فراخوان صورت گرفته برای نام گذاری آرامستان واحد شهر تفت خاطر نشان کرد: با فراخوان صورت گرفته نام های پیشنهادی توسط شورای اسلامی شهر تفت مورد بررسی و نام "باغ فردوس" برای نام گذاری این آرامستان مورد تایید اعضای شورای اسلامی شهر تفت قرار گرفت.

شهردار تفت به برنامه ریزی برای سامان دهی این آرامستان نیز اشاره و بیان داشت: تامین آب مورد نیاز این آرامستان ، تامین روشنایی ، درختکاری و تسطیح مسیرهای داخلی این آرامستان از دیگر اقدامات پیش روی شهرداری تفت برای سامان دهی این مجموعه است.