سرپرست جدید اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تفت معرفی شد

در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان تفت، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از تلاش‌های چندماهه "حسین خوشنو" سرپرست سابق اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تفت تقدیر و "منصور نادری" به‌عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "محمد دهشیری" در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این شهرستان گفت: حجم کاری بعضی از ادارات شهرستان تفت نسبت به سایر نقاط استان متفاوت است و این ادارات از اهمیت بالاتری برخوردار هستند که اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تفت در این گروه قرار دارد.

فرماندار شهرستان تفت بیان داشت: شهرستان تفت در مسیر بین دو استان فارس و یزد قرارگرفته است و پراکندگی راه‌ها، کوهستانی بودن و تعدد راه‌های روستایی باعث شده وظایف اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان در حفظ و نگه‌داری این راه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

دهشیری ادامه داد: در زمستان سال جاری با بارش‌های سنگین برف در نقاط ییلاقی و کوهستانی شهرستان تفت روبرو بودیم که نیروهای پرتلاش راهداری با تلاش شبانه‌روزی در حال بازگشایی مسیرهای عبوری مردم بودند و اداره کل راهداری نیز همکاری مناسبی درزمینه ارسال تجهیزات و ماشین‌آلات با این شهرستان داشت.

فرماندار تفت با تقدیر از "حسین خوشنو "سرپرست سابق اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تفت و تبریک انتصاب "منصور نادری" به‌عنوان سرپرست جدید این اداره گفت: خوشنو از مدیران باتجربه‌ای بود که در دوران حضور در شهرستان عملکرد مطلوبی به‌جای گذاشت و با توجه به سوابق نادری انتظار می‌رود شاهد عملکرد مناسبی از وی در دوران مدیریت در این اداره باشیم.

"محمد رستگاری" مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در این مراسم با اشاره به اهمیت راهداری زمستانی در شهرستان تفت گفت: با توجه به‌قرار گرفتن شهرستان تفت در مسیر محور شریانی یزد شیراز و وجود مسیرهای روستایی به‌ویژه در مناطق کوهستانی، راهداری زمستانی از اهمیت بالایی در شهرستان تفت برخوردار است.

این مقام استانی با اشاره به بارش برف در زمستان جاری و جاری شدن سیلاب مردادماه گفت: این دو رخداد طبیعی آسیب‌هایی را به راه‌های شهرستان تفت وارد کرده است که در تلاش هستیم با تزریق اعتبارات موردنیاز سامان‌دهی راه‌های شهرستان تفت را آغاز نماییم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد به طرح سامان‌دهی راه‌های شهرستان تفت در سال آینده اشاره و گفت: تأمین اعتبار پروژه‌های تعریف‌شده برای سامان‌دهی راه‌های مواصلاتی شهرستان تفت در آخرین مراحل اداری قرار دارد و به‌محض امضای توافق‌نامه، اتفاق‌های خوبی را در حوزه راه‌های شهرستان تفت شاهد خواهیم بود.

رستگاری به آسیب‌های وارده ناشی از فعالیت معادن در مناطق مختلف شهرستان تفت به راه‌های این شهرستان اشاره و گفت: باید سازوکاری برای معادن اندیشیده شود که هزینه‌های زیرساختی برای تأمین راه‌های عبوری خود را تأمین نمایند و این موضوع در دستور کار قرارگرفته است.

در پایان این مراسم با اهدای لوح از تلاش‌های "حسین خوشنو" تقدیر و "منصور نادری" به‌عنوان سرپرست جدید اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تفت منصوب شد.