به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علیرضا نوکار" فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت، ضمن شرکت در مسابقات یازدهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در پیامی از مردم دوستدار کتاب شهرستان برای شرکت گسترده در این جشنواره دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

اهمیت کتاب‌خوانی در اسلام به‌قدری است که معجزه پیامبر اکرم (ص) از نوع کتاب است و در این کتاب مقدس هم اولین آیاتی که بر پیامبر (ص) نازل‌شده با امر به خواندن و الفاظ کتاب، قلم و علم توأم شده است.

یازدهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی باهدف آشنایی با سیره معصومین و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در حال برگزاری است.

برگزاری هرساله‌ی جشنواره کتاب‌خوانی رضوی، با این هدف والا و به‌منظور آشنایی نسل جوان باشخصیت برجسته‌ی امام رضا (ع) امری پسندیده و قابل‌تقدیر است که شهرستان تفت نیز همواره در این جشنواره حائز رتبه‌های برتر کشوری و استانی شده است.

بر این اساس با توجه به برگزاری این جشنواره در رده‌های سنی مختلف از عموم مردم شریف، فرهیخته، مؤمن و انقلابی شهرستان تفت، دانش آموزان، دانشجویان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی دعوت می‌شود در بخش‌های مختلف شرکت و در ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه اهتمام داشته باشند.

علیرضا نوکار

فرماندار شهرستان تفت