فرماندار شهرستان تفت:

شهرستان تفت پیشتاز در جذب اعتبارات تخصیص‌یافته

"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی ؛ شهرستان تفت در جذب اعتبارات تخصیص‌یافته در استان یزد پیشتاز است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علیرضا نوکار" در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان با تقدیر از تلاش مدیران اجرایی این شهرستان در جذب اعتبارات تخصیص‌یافته اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته تمامی اعتبار تخصیص‌یافته در سال گذشته برای پروژه‌های عمرانی مختلف در شهرستان تفت جذب‌شده و امیدواریم این رویه در سال جاری نیز ادامه یابد.

فرماندار شهرستان تفت با تخصیص منابع اعتباری روستاهای فاقد دهیاری این شهرستان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: برای ماه‌های مرداد ، شهریور و مهر اعتباری بالغ‌بر بیست‌ودو میلیارد ریال به‌حساب فرمانداری واریزشده و برای پروژه‌های عمرانی روستاهای فاقد دهیاری هزینه خواهد شد.

وی ادامه داد: در راستای اجرای پروژه‌های مختلف در روستاهای فاقد دهیاری ، بخشداری‌های شهرستان آماده همکاری با دستگاه‌های اجرایی در راستای اجرای پروژه‌های مختلف به‌صورت مشارکتی هستند.

کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد نیز که در این جلسه حضور داشتند به ارائه گزارشی از تخصیص اعتبارات پروژه‌های عمرانی سال 1400 و طرح سند ملی آمایش سرزمین پرداختند.

در ادامه این جلسه هریک از مدیران دستگاه‌ها وادارات اجرایی شهرستان به ارائه گزارشی از اعتبارات پروژه‌های عمرانی شهرستان پرداختند و در پایان پیرامون نحوه هزینه کرد اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری تصمیم لازم اتخاذ شد.