فرماندار شهرستان تفت:

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار، اعضای شعب و کاربران دستگاه احراز هویت گفت: مهم‌ترین و اصلی ترین مسئولیت در هر شعبه اخذ رای به عهده نماینده فرماندار است و این نمایندگان به‌دوراز هرگونه شائبه تبلیغاتی به وظایف قانونی خود عمل کنند.

فرماندار شهرستان تفت لازمه انتخابات سالم را رعایت کامل فرآیندهای قانونی در برگزاری انتخابات از سوی مجریان و عوامل انتخابات  دانست و افزود: نمایندگان فرماندار باید به قانون و مقررات تسلط کامل داشته و آرامش شعب اخذ رأی را با تدبیر و رعایت کامل بی‌طرفی مدیریت کنند.

نوکار خاطرنشان کرد: صیانت و حفاظت از آرای  مردم به‌عنوان حق‌الناس وظیفه اصلی مجریان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

فرماندار تفت تصریح نمود: سلامت و امنیت انتخابات سبب افزایش اعتماد و اطمینان مردم به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود که باید به همین جهت همه تلاش و کوشش مجریان مقوله انتخابات به‌دوراز هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی و جانب‌دارانه، برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و رقابتی با مشارکت بی‌نظیر ملت در روز دوم اسفندماه سال جاری باشد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات اظهار داشت: تمام تلاش مجریان برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان تفت برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم است و تلاش همه عوامل برگزاری انتخابات در این شهرستان در راستای صیانت از آرای مردم و رعایت قانون و مقررات است.

وي بابیان اينكه بسترسازي براي حضور حداكثري مردم در انتخابات انجام‌شده است، خاطرنشان كرد: حضور حداكثري مردم در پاي صندوق‌های رأی در انتخابات اسفندماه نشان‌دهنده پايبندي مردم به‌نظام و اعتماد متقابل بين ملت و دولت است و به اقتدار بیش‌ازپیش نظام كمك می‌کند.

در ادامه "علیرضا شبانی" رئیس هیئت نظارت انتخابات تذکراتی پیرامون برگزاری انتخابات را داد و "محمدجواد نعمتی" رئیس ستاد انتخابات شهرستان گزارشی از اقدامات صورت گرفته پیرامون برگزاری انتخابات را تشریح نمود.

"علی احمدیان" بخشدار مرکزی و رئیس هیئت بازرسی انتخابات به‌عنوان مدرس این دوره آموزشی در ادامه به تشریح نحوه برگزاری فرآیند انتخابات و قانون و مقررات آن پرداخت.