اطلاعيه شماره یک ستاد انتخابات استان یزد؛‌

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، در اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات استان آمده است:
در اولين فر‌آيند اجرايي انتخابات و براساس جدول زمان‌بندي:

1- ثبت نام داوطلبان عضويت در شوراهاي اسلامي شهرها از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه تاريخ 20 اسفندماه 1399 آغاز و تا ساعت 18 روز سه شنبه تاریخ 26 اسفند ماه 1399 (جمعاً به مدت 7 روز) ادامه مي يابد.

2- براساس تبصره 3 ماده 30 قانون انتخابات شوراهاي اسلامي، داوطلبان در هنگام ثبت نام بايد گواهي عدم سوء پيشينه كه از تاريخ صدور آن بيش از 3 ماه نگذشته باشد را ارائه نمايند.
لذا داوطلبان شوراهاي اسلامي شهرها با مراجعه به دفاتر خدمات قضائي يا دفاتر پليس 10+ يا سامانه جامع خدمات الكترونيک قضايي (WWW.ADLIRAN.IR) نسبت به دريافت گواهي عدم سوء پيشينه اقدام و هنگام ثبت نام ارائه نمايند.

3- با استناد به ماده 32 قانون انتخابات شوراهاي اسلامي، اشخاصي كه به واسطه مقام و شغل خود از داوطلب شدن براي شوراهاي اسلامي محرومند بايد قبل از ثبت نام از سمت خود استعفا کنند.

4- شهرداران، مديران مناطق شهرداري و موسسات و شركت هاي وابسته و دهياران از عضويت در شوراي اسلامي شهر و روستاي محل خدمت محرومند، مگر آنكه قبل از ثبت نام از سمت خود استعفا نموده و به هيچ وجه در آن پست شاغل نباشند.