به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "محمد محامدی" فرماندار شهرستان تفت به همراه "مهدی جمالیان" رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان از پروژه‌های عمرانی میراث فرهنگی شهر تفت بازدید به عمل آوردند.
"محمد محامدی" در حاشیه این بازدید گفت: شهرستان تفت با داشتن آثار تاریخی – فرهنگی و مناطق ییلاقی روستایی می‌تواند بیش از این ظرفیت بهره ببرد و درزمینه توسعه صنعت گردشگری سرآمد باشد.
فرماندار شهرستان تفت تصریح نمود: توسعه بوم گردی‌ها و سرمایه‌گذاری هدفمند در بخش صنعت گردشگری برای ایجاد رفاه گردشگران می‌تواند فرصت‌های شغلی پایداری را برای جوانان فراهم کند.
محامدی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت بالای صنعت گردشگری در این شهرستان و برنامه‌ریزی درزمینه جذب گردشگر داخلی و خارجی با حمایت دولت و مشارکت بخش خصوصی می‌تواند صنعت گردشگری را در شهرستان رونق بخشد.
بالاترین مقام اجرایی شهرستان با استقبال از حضور سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف شهرستان تفت ادامه داد: شهرستان تفت در حوزه گردشگری دارای بیشترین بازده برای سرمایه‌گذاری است چراکه این شهر در سطح کشور نیز به‌عنوان شهر نمونه گردشگری طبیعی برگزیده‌شده است.
در این برنامه رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان گزارشی از عملکرد اداره متبوع خود ارائه داد و از خانه‌های قدیمی در دست مرمت با همکاری بخش خصوصی و میراث فرهنگی، حمام قدیمی دربند میرزا، کوچه‌باغ‌های مرمت‌شده شهر تفت و اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان تفت بازدید صورت گرفت.