به گزارش دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته دولت در تفت "محمد محامدی"، ضمن گرامی داشت یاد خاطره شهیدان رجایی و باهنر به مناسبت هفته دولت در نشست با خبرنگاران شهرستان تفت گفت : ۲۶ پروژه قابل‌افتتاح به ارزش ۳۶میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان وجود دارد که با توجه به برنامه‌ریزی استانی روز چهارشنبه ۳ پروژه واحد پرورش اسب،پروژه گازرسانی دهشیر،واحد نیروگاه ۳.۵مگاواتی در دهشیرباحضور استاندار افتتاح خواهد شد.

فرماندار تفت با اشاره به بحث حوزه انتخابیه بیان کرد: حدود ۲۰ سال است که همه معتقد هستند که بحث حوزه انتخابیه ناعادلانه تقسیم‌شده است.

محمد محامدی افزود: ترکیب تفت، ابرکوه و خاتم و دیگر گزینه ترکیب تفت و یزد است که هر دو در حال بررسی است و تصمیم نهایی را نمایندگان مجلس می‌گیرند.

وی با اشاره به ساخت پروژه کمربندی شهرستان تصریح کرد: از سال ۸۸ این پروژه شروع‌شده و سال ۹۰ ساخت آن به تصویب رسیده است، در سال ۹۳ پروژه شروع شده است و بنا به درخواست مردم این طرح تغییراتی کرد و درنهایت قسمتی از پروژه اجراشده است و حدود هشتاد درصد این پروژه در دوماه اخیر آماده شده است.

همچنین محامدی این نوید را داد که هرچه سریع‌تر پروژه به بهره‌برداری خواهدرسید.

فرماندار شهرستان تفت به ساخت سرویس بهداشتی مجموعه شاه ولی اشاره کرد و گفت: سابقه مشکل سرویس‌های بهداشتی به ۱۵ سال قبل  برمی‌گردد و مشکل امروزه نیست و در شرایطی فعلی دو اولویت اصلی کمربندی و سرویس‌های مجموعه امام (ره)در دستور کار فرمانداری است.

محمدمحامدی بیان کرد: ساخت سرویس بهداشتی در کنار میدان امام خمینی (ره) لغو شده است و در حال حاضر نیز سرویس بهداشتی پشت مسجد امام(ره) در حال ساخت است و امیدوارم این سرویس‌ها هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

وی همچنین با توجه به اختصاص بودجه به شهرستان تفت گفت: بودجه سال ۹۷ شهرستان تفت حدود ۲۰ میلیارد تومان است این بودجه با هماهنگی مدیرکل استانی تقسیم‌شده و بر اساس نیاز شهر و روستاهای شهرستان تقسیم‌شده است.

فرماندار تفت افزود: شهرستان تفت ازلحاظ بودجه (نسب به جمعیت) رتبه دوم و یا سوم در بین شهرهای استان رادار است.