معاون فرمانداری شهرستان تفت خواستار شد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"ناصر دهقانی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان تفت در نشست بررسی مشکلات آب‌رسانی سیار به روستاهای شهرستان خاطرنشان کرد: با توجه به گرم شدن هوا و کاهش منابع آبی در روستاهای شهرستان، برنامه‌ریزی برای آب‌رسانی سیار ضروری است.

دهقانی خواستار اطلاع‌رسانی عمومی درباره صرفه‌جویی در مصرف آب شد و اظهار داشت: این تفکر در مردم شهرستان به وجود آمده که با بارش‌های ابتدای سال، در تابستان امسال با مشکل کم‌آبی روبرو نخواهیم شد در حالیکه بارندگی‌های اخیر نتوانسته خشک‌سالی‌های چند سال گذشته را برطرف کند و همچنان ضرورت دارد مردم شهرستان در مصرف آب صرفه‌جویی نمایند.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تأکید کرد: ضرورت دارد نسبت به اخطار مشترکین پرمصرف آب در مناطق مختلف شهرستان اقدامات لازم صورت گیرد چون مشاهده‌شده با آبی که با سختی تأمین‌شده و برای شرب و نیازهای بهداشتی به مخازن و تانکرهای روستایی انتقال داده‌شده برای کشاورزی استفاده‌شده و شهرستان را برای تأمین مجدد آب با مشکل روبرو نموده است.

"ناصر دهقانی" تصریح نمود: در حال حاضر تأمین آب حدود 70 روستا به شیوه آب‌رسانی سیار است و پیش‌بینی می‌شود با توجه به شیوه مصرف آب، این تعداد روستا افزایش پیدا کند.

در ابتدای این جلسه بخشداران حاضر در جلسه به بیان مشکلات مناطق روستایی خود پرداختند و پیگیری "حسین خردمند" معاون آبفار شهرستان را برای رفع مشکلات خواستار شدند.