فرماندار شهرستان تفت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در جلسه انجمن عمومی کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اظهار داشت: برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی ضروری است دستگاه‌های فرهنگی و اعضای این انجمن همکاری با اداره کتابخانه‌های عمومی را افزایش دهند.

فرماندار شهرستان تفت در این جلسه با تقدیر از مدیر و کارکنان اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان بیان داشت: در این ایام که با شیوع ویروس کرونا عده‌ای از مردم تمایل به حضور در منازل خود رادارند، کتابخانه‌های عمومی در نقاط شهری و روستایی این شهرستان با تدارک برنامه‌های جانبی در فضای مجازی به فعالیت خود در راستای ترویج فرهنگ مطالعه ادامه می‌دهند.

نوکار با اشاره به درخواست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان برای تأمین کتاب‌های کمک‌درسی موردنیاز کتابخانه‌های عمومی این شهرستان تصریح نمود: امید است دو شهرداری شهرهای تفت و نیر در این راستا گام‌هایی را بردارند و همچنین خیران محترم شهرستان نیز با کمک‌های مادی خود کتابخانه‌های عمومی شهرستان را در راستای تأمین کتب کمک‌آموزشی یاری نمایند.

"هادی قاسمی" رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت در این نشست به بیان عملکرد این اداره در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی پرداخت و از مشارکت دو هزار نفر از اهالی این شهرستان در این جشنواره خبر داد.

قاسمی در جلسه گزارشی از اقدامات کتابخانه‌های عمومی شهرستان در فضای مجازی برای استفاده عموم و ترویج فرهنگ مطالعه و اقدامات عمرانی صورت گرفته با اعتبارات تخصیص‌یافته در کتابخانه عمومی دهستان سخوید ارائه داد.