فرماندار شهرستان تفت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: وظیفه تمامی دستگاه‌ها وادارات شهرستان در هفته دفاع مقدس تبیین رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان، جانبازان و شهدای هشت‌ساله دفاع مقدس برای آگاهی بخشی به نسل جوان کشور است.

فرماندار شهرستان تفت ادامه داد: در راستای برگزاری برنامه‌های مناسب برای بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس همکاری و مشارکت فعال همه ادارات و دستگاه‌های شهرستان ضروری است و تجلیل از کارمندان رزمنده ادارات و دستگاه‌ها نیز در دستور کار مدیران قرار گیرد.

نوکار خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت کنونی کشور ازلحاظ شیوع ویروس کرونا لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس است و باید از پتانسیل فضای مجازی برای بزرگداشت این هفته نیز استفاده مناسب شود.

این مقام مسئول خواستار رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در راستای برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در نقاط شهری و روستایی شهرستان شد و بیان داشت: علی‌رغم محدودیت‌هایی کرونایی، ادارات و دستگاه‌ها نهایت تلاش برای برگزاری مناسب این برنامه‌ها را در دستور کار قرار دهند و هماهنگی لازم با شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به عمل‌آورند.

"سید مصطفی آقایی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت نیز در این جلسه اظهار داشت: باید از تجربه ناب گام اول انقلاب اسلامی به‌ویژه دوران هشت‌ساله دفاع مقدس در پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب اسلامی نهایت استفاده را ببریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به مدنظر قرار گرفتن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم‌های هفته دفاع مقدس اشاره و بیان داشت: در برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اولویت قرارگرفته است.

در ادامه این جلسه فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان و سایر روسای ادارات و دستگاه‌های حاضر در جلسه به بیان تشریح برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان تفت پرداختند.