با حضور فرماندار و مدیرکل تامین اجتماعی استان؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در مراسم تکریم و معارفه رئیس بیمه تامین اجتماعی شعبه تفت با تقدیر از عملکرد "سعید ابویی " رئیس سابق بیمه تامین اجتماعی شعبه تفت اظهار داشت: عملکرد ابویی در دوران مسئولیت خود در شهرستان تفت مطلوب و با توجه به پیشنهاد ارتقا شغلی (رئیس شعبه یکی از نواحی یزد) با جا به جایی ایشان موافقت و "محمدرضا گنجی " که سابقه حضور در بیمه تامین اجتماعی شعبه تفت را در کارنامه خود دارد به عنوان رئیس جدید این شعبه انتخاب شد.

فرماندار شهرستان تفت به اهمیت نقش بیمه تامین اجتماعی در شهرستان تفت اشاره و اظهار داشت: شهرستان تفت نسبت به سایر شهرستان های استان دارای شرایط ویژه ای مانند نزدیکی به مرکز استان و تعدد روستاها و پراکندگی آن ها است.

وی ادامه داد: واحدهای صنعتی خرد و واحدهای دام پروری و کشاورزی به صورت پراکنده در مناطق مختلف در شهرستان مشغول به فعالیت و حدود هفتاد و هفت درصد از جمعیت شهرستان تفت تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند ،

فرماندار تفت گفت: با توجه به این شرایط نقش مدیران تامین اجتماعی در راستای جلب رضایت جامعه بزرگ کارگری و کارفرمایی و سایر بیمه شدگان در این شهرستان بسیار تاثیر گزار است.

نوکار خواستار تعامل مجموعه تامین اجتماعی شهرستان تفت با کارفرمایان و کارگران شد و بیان داشت: با توجه به شرایطی که کشور در آن قرار دارد نیاز است تعامل کامل بین مجموعه کارگری و کارفرمایان در شهرستان و بیمه تامین اجتماعی برقرار و رضایت جامعه کارگری و کارفرکایی برای تحقق برنامه توسعه ای در این شهرستان جلب شود.

"مجید درویشی" مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان یزد در این مراسم اظهار داشت: حدود سی و پنج هزار از جمعیت چهل و سه هزار نفری شهرستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

وی در ادامه افزود: کارکرد مجموعه سازمان تامین اجتماعی در جلب رضایت مردم این شهرستان نقش تاثیر گذاری دارد و با جلب رضایت مندی مردم از عملکرد مجموعه تامین اجتماعی تفت، مجموعه مدیریت شهرستان از تمرکز بیشتری در راستای پیشبرد اهداف مورد نظر خودبرای توسعه متوازن این شهرستان برخوردار خواهد بود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد از برگزاری آزمون سنجش علمی برای انتخاب مدیران این سازمان در کشور خبر داد و تصریح نمود: برای انتخاب مدیران در استان یزد نیز از این شیوه استفاده شده و "محمدرضا گنجی" که از نیروهای خوب مجموعه تامین اجتماعی استان یزد است به عنوان رئیس جدید بیمه تامین اجتماعی شعبه تفت انتخاب و "سعید ابویی" نیز با توجه به عملکرد مطلوب خود در شعبه تفت ارتقا و رئیس یکی از نواحی یزد شد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح از زحمات بیست ماهه "سعید ابویی" در ریاست بیمه تامین اجتماعی شعبه تفت تقدیر و با اهدای حکم "محمدرضا گنجی" به عنوان مسئول جدید این شعبه انتخاب شد.