به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در نشستی با حضور "علیرضا نوکار"فرماندار، "محمدعلی مکرمی"مدیرکل ثبت‌احوال استان، "محمدجواد نعمتی"معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری از زحمات "داود داودی" رئیس سابق اداره ثبت‌احوال شهرستان تفت تقدیر و "عباس محمدی" به‌عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

"علیرضا نوکار" با تقدیر از عملکرد داودی در دوران مسئولیت خود در شهرستان تفت بیان داشت: عملکرد اداره ثبت‌احوال شهرستان در چند سال گذشته مطلوب بوده است و اقدامات و پیگیری‌های خوبی در حوزه عمرانی در این اداره برای تعمیر و مرمت آن صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان تفت خواستار نگاه ویژه اداره کل ثبت‌احوال استان به این شهرستان شد و بیان داشت: شهرستان تفت نسبت به سایر شهرستان استان دارای ویژگی‌های متمایزی است و تعدد و پراکندگی روستاها در این شهرستان و بیشتر بودن جمعیت روستایی به شهری ارائه خدمت مطلوب به مردم این شهرستان را نیازمند نگاه ویژه مسئولانی استانی به این شهرستان کرده است.

نوکار به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و تصریح نمود: نقش اداره ثبت‌احوال در فرآیند برگزاری انتخابات نقش حیاتی و مهمی است و امیدواریم شاهد همکاری اداره ثبت‌احوال شهرستان در این رویداد ملی باشیم.

"محمدعلی مکرمی" مدیرکل ثبت‌احوال استان در این نشست با تقدیر از عملکرد داودی رئیس سابق اداره ثبت‌احوال شهرستان بیان داشت: امیدواریم با مدیریت مطلوب "عباس محمدی" رئیس جدید این اداره و سایر کارکنان مجموعه ثبت‌احوال شهرستان ارائه خدمات مطلوب به مردم شهرستان تفت توسط این اداره ادامه‌دار باشد.

در پایان با اهدای لوح از زحمات "داود داودی" رئیس سابق اداره ثبت و احوال شهرستان تفت تقدیر و "عباس محمدی" به‌عنوان رئیس جدید این مجموعه معرفی شد.

لازم به ذکر است "داود داودی" از ابتدای آبان ماه سال جاری با حکم معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان ثبت‌احوال کشور، به سمت معاون امور اسناد هویتی اداره کل ثبت‌احوال استان یزد منصوب‌شده است.