به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"علیرضا نوکار" در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان بابیان ویژگی‌های خاص شهرستان در این حوزه بیان داشت: با توجه به اقلیم شهرستان تفت و ییلاقی بودن این شهرستان منابع طبیعی از ارزش بالایی برخوردار است و با این شرایط دست‌درازی‌ها ‌و تجاوزهایی به اراضی ملی در این شهرستان صورت می‌گیرد که با قاطعیت و بدون هیچ‌گونه اغماضی با متخلفین برخورد خواهد شد.

فرماندار شهرستان تفت با تقدیر از "محمدجواد محمدی" خاطرنشان کرد: در دوران مسئولیت محمدی در این اداره اقدامات مؤثری صورت گرفت و امیدواریم با حضور "مجید ذاکری" که از نیروهای شایسته است شاهد اتفاقات خوبی در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان باشیم.

فرماندار تفت اجرای قانون برای همه را یکسان دانست و تصریح نمود: در اجرای دقیق قانون و مقررات به‌ویژه در حوزه حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از کوه خواری و زمین‌خواری پشتیبان مسئولان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری هستیم.

نوکار تعامل و رضایت مردمی و هماهنگی با مجموعه مدیریتی شهرستان در اجرای احکام رفع تصرفات و تجاوزات به اراضی ملی را از رئیس جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تفت خواستار شد و بیان داشت: قطعاً مدیریت شهرستان پشتیبان شما در اجرای طرح‌های مختلف در این حوزه و اجرای قانون در مقابله با زمین‌خواری و کوه خواری خواهد بود.

"محمد آخوندی" مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز ویژگی‌های شهرستان تفت در حوزه منابع طبیعی در استان را خاص دانست و افزود: در سه سال گذشته بیش از یک‌صد میلیارد ریال از اعتبارات ملی و صندوق توسعه ملی در شهرستان تفت برای اجرای طرح‌های مختلف آبخیزداری و منابع طبیعی در شهرستان تفت هزینه شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خط قرمز اداره متبوع خود را برخورد با زمین‌خواری و کوه خواری دانست و بیان داشت: تمام سعی و اهتمام خویش را در راستای حفظ منابع طبیعی در استان و به‌ویژه شهرستان تفت به کار بسته‌ایم تا از این میراث ارزشمند حفظ و نگه‌داری نماییم.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح از زحمات "محمدجواد محمدی" رئیس سابق اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تفت تقدیر و با اهدای حکم "مجید ذاکری" به‌عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.